تامین و فروش انواع لوله, ورق, میلگرد استنلس استیل

بازرگانی پشتیبان راهکار تجارت تامین محصولات، خدمات و تجهیزات صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی با آلیاژهای استیل و کربن استیل و آلیاژهای خاص

تامین و فروش انواع لوله, ورق, میلگرد استنلس استیل

بازرگانی پشتیبان راهکار تجارت تامین محصولات، خدمات و تجهیزات صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی با آلیاژهای استیل و کربن استیل و آلیاژهای خاص

لطفا پیش از اقدام به خرید و یا انعقاد قرارداد تامین محصولات ، خدمات و تجهیزات صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی و نیروگاهی با آلیاژهای استیل و کربن استیل و آلیاژهای خاص با مشاوران مجرب ما تبادل نظر نمایید

۱۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


در 17 روز صفر تا صد زبان‌های خارجی را یاد بگیرید
اگر در سنین بزرگسالی هستید و قصد یادگیری یک زبان خارجی را دارید توصیه می‌کنیم این روش را امتحان کنید.
بهترین شیوه برای یادگیری یک زبان خارجی در بزرگسالی
 به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روش یادگیری زبان را فردی به نام "دیوید بیلی" بازگو می‌کند که خود در بزرگسالی اقدام به یادگیری یک زبان خارجی کرده است.

وی می‌گوید: چند زبان خارجی را در بزرگسالی یاد گرفتم. من موفق شدم ظرف 17 روز زبان فرانسه را با تکنیک‎های خاص خودم به‌طور کامل صحبت کنم. این نکته را در نظر داشته باشید که زبان فرانسه اولین زبانی نبود که می‌خواستم یاد بگیرم و قبل از آن زبان اسپانیایی را هم فرا گرفته بودم.

از روی کلمات بنویسید

دیوید می‌گوید: در تابستان 2005 به همراه یک دوست فرانسوی در روستای کوچکی در فرانسه ساکن شدم. در این روستا همه به زبان فرانسه صحبت می‎کردند و دوست من نیز که می‌دانست عزم جدی برای یادگیری زبان فرانسه دارم اصلا با من انگلیسی صحبت نمی‌کرد. من یک برنامه روزانه برای خودم تهیه کردم. صبح از خواب بیدار می‌شدم و به مدت یک تا دو ساعت از روی جدول افعال باقاعده و بی‌قاعده می‎نوشتم. در طول یک هفته کاغذهای زیادی به این ترتیب سیاه شد. هنوز هم فکر می‌کنم که نوشتن از روی یک مطلب بهترین راه برای به خاطر سپردن آن است.

به سی‌دی‌های آموزش زبان گوش دهید

وی می‌افزاید: همزمان با نوشتن، به سی‌دی یادگیری زبان نیز گوش می‌کردم. در این سی‌دی معلم به زبان‌آموزان دیگر یاد می‌داد و گوش دادن به اشتباهاتی که آنها مرتکب می‌شدند در یادگیری به من کمک زیادی می‌کرد. طی دو هفته موفق شدم دو بار سطوح ابتدایی و پیشرفته سی‌دی‌های یادگیری زبان فرانسه را گوش کنم. علاوه بر این هر روز بعدازظهر 45 دقیقه را به گوش دادن موسیقی اختصاص می‌دادم. موسیقی‌های خاطره‌انگیز روشی عالی در یادگیری آهنگ کلام (فراز و فرود کلمات) به شمار می‌رود.

کتاب‌های داستان ویژه کودکان را بخوانید

دیوید بیلی می‌گوید: اگر بعدازظهرها دارت بازی نمی‌کردم، کتاب "چارلی و کارخانه شکلات‌سازی" را به زبان فرانسه می‌خواندم. خواندن کتاب کودکان دو خاصیت دارد؛ اول اینکه زبان ساده‌ای دارد و دوم اینکه اطلاع از ماجرای کتاب و داستان به شما کمک می‌کند معنای واژه‌های جدید را حدس بزنید و از فرهنگ لغت استفاده نکنید. کتاب کودکان به طرز شگفت‌آوری در یادگیری زبان خارجی به شما کمک می‌کند.

مفاله‌های کوتاه و ساده بنویسید

بیلی در ادامه شیوه‌های یادگیری زبان به این نکته اشاره می‌کند که: حداقل یک ساعت را در روز به نوشتن مقاله‌های کوتاه اختصاص می‌دادم و دوستم آنها را چک می‌کرد و اگر غلطی در آن بود به من می‌گفت. وقتی شما افرادی را برای اولین بار ملاقات می‌کنید ناگزیر این سؤالات را از آنها می‌پرسید؛ اهل کجا هستی؟ چه کار می‌کنی؟ آیا فرانسه را دوست داری؟ با یادگیری پاسخ‌های آماده می‌توانید آنچه را که یادگرفته‌اید تمرین کنید و به این ترتیب اعتماد به نفس‌تان را تقویت کنید.

توصیه دیگری که وی به زبان‌آموزان بزرگسال دارد این است که حتما واژه‌های پُرکننده را یاد بگیرید؛ واژه‌های پُرکننده، لغات و اصطلاحاتی هستند که مردم کوچه و بازار در بین جملات‌شان به کار می‌برند اما معنای واقعی ندارند. با این کار در زمان مکالمه صرفه جویی می‌کنید و اعتماد به نفس‌تان هم بالا می‌رود.

آموزشگاه زبان تی ال پی اس

پس از 17 روز آن روستای کوچک را ترک کردم و به پاریس رفتم. یک روز در کافی‌شاپ با فردی آشنا شدم. او از من پرسید چند وقت است که به فرانسه آمده‌ام؟ وقتی به او گفتم 17 روز، قسم خورد مثل افرادی فرانسوی حرف می‌زنم که حداقل یک سال است در فرانسه زندگی می‌کنند.

امیدوارم با این توصیه‌ها شما نیز بتوانبد زبان خارجی مورد علاقه‌تان را یاد بگیرید.

منبع :yjc.ir

  • سون استیل
  • ۰
  • ۰
Sounders FC فصل جدیدی از تاریخ باشگاه را باز می کند ، زیرا 11 خانواده با ریشه های عمیق سیاتل به گروه مالکیت Rave Green می پیوندند
13 آگوست 20199: 58AM PDT
Sounders FC ارتباطات









قبلی
بعد

SEATTLE ، WASH. - سیاتل سوندرز FC در اطلاعیه مهم باشگاهی صبح روز سه‌شنبه ، دوران جدیدی را در تاریخ 45 ساله خود باز کرد ، زیرا این سازمان از 11 خانواده جدید که به گروه مالکیت این باشگاه پیوستند پرده برداری کرد. به نمایندگی از یک مجموعه متنوعی از سوابق و تجربیات ، همه 11 خانواده با سیاتل ارتباط مستقیمی دارند و تخصص زیادی را در زمینه Rave Green در زمینه های ورزشی ، سرگرمی ، فناوری ، پخش ، امور مالی و بسیاری زمینه های دیگر به ارمغان می آورند.

این گروه جدید از سرمایه گذاران توسط تری مایرسون ، مدیر اجرایی سابق مایکروسافت و همسرش کتی میایرسون به سر می برند ، مجموعه ای از خانواده های با استعداد را شامل می شود که شامل آیکون موسیقی برنده جایزه گرمی Ciara و سیاتل Seahawks شش بار Pro Bowler و چهار نفره برتر راسول ویلسون است. مکملور و همسرش تریشیا دیویس علاوه بر چند خانواده به نمایندگی از حال و گذشته مایکروسافت ، سیاتل پرورش هیپ هاپ سوپر استار. این گروه شامل مدیر عامل اجرایی ساتیا نادلا و همسر آنو نادلا ، مدیر ارشد مالی امی هود و همسر ماکس کلینمن ، معاون رئیس جمهور شرکت آزمایشها و دستگاهها جو بلفیور و همسرش کریستینا بلفیور و همچنین مدیر ارشد سابق و مدیرعامل فعلی مایکروسافت هستند. گروه سرمایه گذاری Madrona Soma Somasegar و همسر Akila Somasegar. Chee Chew مانند بسیاری از همکاران خود ، تجربیات گسترده ای را در Rave Green از جامعه فناوری سیاتل به ارمغان می آورد ، با این که مدیر ارشد فعلی محصولات در Twilio نمایندگی آمازون ، گوگل و مایکروسافت را در سطح اجرایی ، همه در منطقه دارد. او به همراه همسر کریستین جو ، رئیس هیئت مدیره مدرسه بلویو ، به این باشگاه می آید.

دیوید ناتانسون و همسر سابینا ناتانسون نیز بخشی از گروه جدید سرمایه گذاران Sounders FC هستند. Nathanson با دنیای ورزش و فوتبال هیچ غریبه ای ندارد ، با نظارت بر همه شبکه های ورزشی ورزشی FOX Sports Media Group - از جمله سرمایه گذاری های وی در دارایی های فوتبال در FOX ، FS1 و FOX Soccer. مانند ناتانسون ، برایان مک آندروز تجربیات چشمگیر رسانه ای را Rave Green به ارمغان می آورد ، پیش از این به عنوان مدیر عامل شرکت پاندورا ، مدیرعامل aQuantive ، معاون ارشد رئیس راه حل های تبلیغاتی و نشر مایکروسافت ، معاون اجرایی رئیس تولید تلویزیون تلویزیونی ABC و معاون رئیس جمهور و عمومی فعالیت می کرد. مدیر ABC Sports. وی با همسر الیز هولشوه ، که هم اکنون در کمیته استراتژی خانه هوگو هاوس فعالیت می کند ، پیوست. گروه جدیدی از شرکا همچنین دارای مارک و Tomoko Agne هستند که پیش از این به عنوان مدیر شریک مشاوران سرمایه گذاری Softbank مشغول به کار بودند و قبلاً در گلدمن ساکس شریک همکاری بوده اند.

لیست کاملی از بایوس عضو گروه مالکیت جدید Sounders FC را می توانید در زیر بیابید.

این گروه جدید از شرکا به عضویت موجود متعلق به Sounders FC Adrian Hanauer ، درو Carey و Jody Allen می پیوندند. به عنوان بخشی از اخبار امروز ، Hanauer Fttbol - گروهی از Adrian Hanauer ، Paul Barry و Lenore Hanauer - سرمایه گذاری کلی خود را در این باشگاه افزایش داده است.

ادرین هانوئر ، صاحب اکثریت Sounders FC ، گفت: "امروز ما فصل دیگری را در داستان سیاتل Sounders FC شروع می کنیم ، این باشگاه افتخار که برای خیلی از افراد بسیار معنی دارد." وی گفت: "ما این جامعه را دو چندان می کنیم و ریشه های محلی خود را حتی عمیق تر می کنیم. Sounders FC درست در سیاتل در اینجا به دنیا آمد و بیش از 40 سال است که این باشگاه میراث معناداری را ایجاد کرده است که عمیق و دور از دسترس است. اخبار امروز گواهی بر آنچه جامعه ما انجام داده است است ، به عنوان 11 خانواده جدید به عنوان طرفداران با خانواده Sounders گسترده تر پیوستند و سرمایه گذاران باشگاه ما سرمایه گذاری کردند. "

هانوئر ادامه می دهد ، "این گروه پرشور و پرشور از شرکای جدید می خواهند به توسعه رویکرد جامعه در سطح اول این باشگاه ادامه دهند ، ضمن اینکه سنت پیروزی افتخارآمیز خود را نیز در این زمینه دنبال می کند. در مجموع ، ما معتقدیم که سیاتل بزرگترین شهر جهان است و Sounders FC مسئولیت حفظ روح و هوای منحصر به فرد منطقه ما و در عین حال پیشبرد جامعه ما با ایجاد محیطی فراگیر و استقبال همگان را دارد. من به نمایندگی از تمام خانواده Sounders ، می خواهم به همکاران جدید باشگاه ما یک افتخار افتخارآمیز و گرامی داشته باشم. "

    توجه داشته باشید رسانه ها: قرار است هانوئر بعداً امروز ساعت 2 بعد از ظهر به اخبار امروز با اعضای مطبوعات بپردازد. PT داخل NINETY ، فضای رویداد Pioneer Square Sounders FC (406 Occidental Avenue S. ، سیاتل WA ، 98104). از رسانه ها خواسته می شود که ساعت 1:30 بعد از ظهر برسند. PT برای اجرای صحنه ، و باید با اعضای Sounders FC Communications به RSVP تماس گرفته و دستورالعمل های پارکینگ و ورود را دریافت کند. در روزهای آینده جزئیات مربوط به یک رویداد بعدی که شامل تعدادی از شرکای جدید این باشگاه است ، اعلام خواهد شد.

به عنوان بخشی از اخبار امروز ، صاحب مؤسس Sounders FC ، جو روث ، خبر عزیمت وی ​​از این باشگاه را اعلام می کند. یک رهبر پیشنهاد موفقیت آمیز MLS در 2007 سیاتل و راه اندازی این تیم در سال 2009
 
Tricia Davis بومیان سیاتل هستند که این دوئر با افتخار به گروه مالکیت زادگاهشان Sounders FC پیوستند.
     
    ایمی هود و مکس کلاینمن - به عنوان مدیر ارشد مالی در مایکروسافت ، امی هود سازمان مالی جهان را در این شرکت رهبری می کند. او و همسرش مکس کلاینمن ، شریک سابق Accenture ، با افتخار به باشگاه زادگاه خود پیوستند.
     
    Chee & Christine Chew - Chee و Christine Chew با پیشینه های گسترده در منطقه به گروه Sounders FC مالکیت می کنند ، زیرا Chee در حال حاضر به عنوان مدیر ارشد محصولات در Twilio به دنبال در آمازون ، گوگل (سیاتل / کرکلند) و مایکروسافت فعالیت می کند. کریستین جو از سال 2010 در هیئت مدیره مدرسه بلویو خدمت کرده و هم اکنون رئیس هیئت مدیره است. او همچنین در هیئت مدیره Amplio مشغول به خدمت است ، و پیش از این مدیر اجرایی کالج دسترسی هم اکنون ، هر دو غیرانتفاعی مستقر در سیاتل بود.
     
    جو و کریستینا بلفیور - جو بلفیور ، معاون شرکت در بخش آزمایش و دستگاه در مایکروسافت و همسرش کریستینا که در هیئت امنای هم برای دانشمندان Rainier Scholars و هم برای دانشکده Country Day Day سیاتل مشغول خدمت هستند ، ابراز هیجان می کنند تا تعهد خود را گسترش دهند منطقه Puget Sound با پیوستن به گروه مالکیت FC Sounders FC.
     
    Mark & ​​Tomoko Agne - مارک آگن در حال حاضر شریک مدیریت در مشاوران سرمایه گذاری Softbank است. وی پیش از Softbank ، شریک زندگی در گلدمن ساکس بود و تجربه گسترده ای در نقش های مختلف رهبری ارشد در سراسر آسیا داشت. آگن به همراه همسرش Tomoko به گروه مالکیت Sounders FC می پیوندد.

شرکای جدید سیاتل به یک گروه مالکیت موجود Sounders FC ملحق می شوند که به راه اندازی یکی از موفق ترین حق رای دادن در تاریخ ورزشی آمریکای شمالی کمک کرده است. به رهبری صاحب اکثریت Adrian Hanauer ، صاحبان دیرینه Sounders FC در زیر ذکر شده است.

    آدریان هانوئر - مالک اصلی باشگاه ، Adrian Hanauer از سال 2001 و زمانی که این تیم در لیگ فوتبال یونایتد بازی کرده است ، با حق رای دادن Sounders درگیر شده است. اشتیاق ، فداکاری و بینایی وی باعث شد تا Major League Soccer در قالب سیاتل Sounders FC در سیاتل در سال 2009 به سیاتل برود و وی همچنان رهبری را در پیش گرفت ، با دیدن این باشگاه از زمان ورود به لیگ به بالاترین درصد برنده در MLS ، همراه با شش مسابقات بزرگ قهرمانی طی یک دهه گذشته.
     
    درو Carey - درو راننده پرشور ستون دموکراسی در ورزش باشگاه ، درو Carey عضو اصلی گروه Sounders FC است. بازیگر و تهیه‌کننده کمیک استندپ به عنوان یکی از هواداران قابل تشخیص فوتبال آمریکا شناخته شده است.
     
    جدی آلن - نماینده ورزش و سرگرمی Vulcan در گروه مالکیت FC Sounders FC پس از درگذشت پاول آلن در پاییز گذشته ، جودی آلن نقش خود را با تمرکز بر انسان دوستانه و حفظ نقش برجسته ادامه می دهد.
     
    پل باری - در اصل اهل کمبریج ، انگلستان ، پل باری 26 سال را در کار مشاغل ساخت و ساز در شمال غربی اقیانوس آرام گذراند و در درجه اول در حوزه سفر و همچنین پرورش خانواده در منطقه بود. باری در سال 2000 به عنوان بخشی از گروه مالکیت این باشگاه به USL Sounders پیوست و از آن زمان تاکنون حضور مداوم در سازمان داشته است. او همچنین صاحب کمبریج یونایتد در لیگ فوتبال انگلیس است.
     
    Lenore Hanauer - علاوه بر عضویت در گروه مالکیت Sounders FC ، Lenore Hanauer همچنین شریک گروه لیگ برتر فوتبال بانوان Reign FC است. او یک نیکوکار محلی فعال و با تمرکز بر روی موضوعات هنری و زیست محیطی است.

آدریان هانوئر ، تری مایرسون ، مکلمور ، سیارا ویلسون ، راسل ویلسون ، درو کری

نیروی محرکه این گروه جدید صاحبان FC Sounders FC ، تری مایرزون نقش اساسی در جمع کردن چنین ائتلاف متنوعی از افراد به دنبال عضویت در تیم زادگاه خود داشت. مایرسون پیش از این شریک فعلی در گروه Madrona Venture Group و مدیر عامل گروه Carlyle Group بود که معاون اجرایی مایکروسافت بود و در آنجا ریاست بخش Windows و Devices را برعهده داشت. Myerson با مشاهده Sounders FC به عنوان ستون جامعه سیاتل ، این گروه فعلی را بیش از یک سال پیش جمع کرد ، روندی که وی در نامه ای سرگشاده که اوایل امروز منتشر شده بود ، ترسیم کرد.

مایرسون گفت: "چیزی که بسیاری از ما را برای کنار هم قرار داده بود انگیزه این بود که اطمینان دهیم که صداپیشه ها در سیاتل برای بچه ها و جامعه ما متعلق بودند." وی گفت: "این ترکیبی از ملاقات با افراد درگیر در این باشگاه بود ، اشتیاق باورنکردنی خانواده ها به این باشگاه ، و همه چیز فقط بیشتر و بیشتر مثبت می شد زیرا ما بیشتر درگیر سازمان و نزدیک شدن به سازمان شدیم. مردم ، کارمندان - این فقط یک سازمان باورنکردنی است. و ما تأثیراتی را در جامعه می بینیم. ما فقط مجبور شدیم این اتفاق بیفتد. "

سعید کیتی میرسون از جاده ای که خانواده اش را به سمت اعلام امروز سوق داده است ، گفت: "ما سه کودک داریم که واقعاً علاقه مند به فوتبال هستند و ما زمان زیادی را در بازی های Sounders با خانواده گذرانده ایم. وقتی تری با آدریان هانوئر ملاقات کرد ، یک چیز به دیگری منجر شد و بقیه تاریخ است. "

مانند خانواده مایرسون ، سیارا و راسل ویلسو
 

n عمیقاً به سیاتل متعهد هستند ، و هر دو احساسات Myersons پیرامون اخبار امروز را تکرار می کنند.

سیاتل برای من و سیارا خیلی معنی دارد. ما از حضور در Sounders برای مدت طولانی و طولانی بودن ، مالکیت در Sounders و ساختن آن فرهنگ برنده ادامه خواهیم داد. " "وقتی در سال 2012 به اینجا رسیدم ، سیاتل مکانی بود که احساس کردم می توانم برای همیشه به خانه بروم. و بدیهی است که به دلیل Seahawks ، و اکنون به دلیل Sounders ، باعث می شود که واقعاً زنده شود. این شهر مکان ویژه ای است. اقیانوس آرام شمال غربی مکانی است که ما دوست داریم و باید بچه های خود را در اینجا بزرگ کنیم و در حین انجام آن تفریح زیادی داشته باشیم. ما می خواهیم بهترین بازیکنان فوتبال جهان را همینجا به سیاتل بیاوریم. "

منبع :soundersfc.com

  • سون استیل
  • ۰
  • ۰

برنامه های افزودنی مرورگر چیست؟ و چرا باید آنها را نصب کنید؟

معمولاً از همه مرورگرهای اینترنتی مانند Chrome ، Firefox و Microsoft Edge برای مرور اینترنت استفاده می شود. اما Chrome محبوب ترین و پرکاربردترین مرورگر وب برای دسک تاپ و تلفن های هوشمند در بین سایر مرورگرهای وب است.

    مزایای الحاقات.
    چرا مرورگر Yandex.
    چرا مرورگر کیوی.
    برنامه های افزودنی Chrome در Android.

با افزودن برنامه های افزودنی (افزونه ها) می توانید مرورگر وب خود را قوی تر کنید. اما متأسفانه نسخه های موبایل Google Chrome از نصب برنامه های افزودنی پشتیبانی نمی کند. برای نصب افزونه های کروم در هر دستگاه اندرویدی مانند تلفن های هوشمند و رایانه های لوحی ، شما باید مرورگر Yandex یا مرورگر Kiwi را نصب کنید.
توجه: در این پست نحوه نصب افزونه های کروم در مرورگر اندرویدی توضیح داده شده است؟ برای اطلاعات دقیق کل مقاله را بخوانید.
مقالات مرتبط:

    چگونه می توان افزونه های مرورگر Chrome را در تلفن Android دریافت کرد؟ 1 نکات امنیتی تلفن هوشمند 2019: تلفن شما می تواند از شما جاسوسی کند
    چگونه می توان افزونه های مرورگر Chrome را در تلفن Android دریافت کرد؟ 1 چگونه وب سایت ها را به صورت آفلاین در اندیشه مرور کنیم؟
    چگونه می توان افزونه های مرورگر Chrome را در تلفن Android دریافت کرد؟ 1 چگونه می توانید از فرزندان خود در برابر تهدیدات آنلاین محافظت کنید

مزایای برنامه های افزودنی (افزونه):

افزونه مرورگر وب همچنین به عنوان یک افزونه یا افزونه نامیده می شود ، این برنامه های افزودنی هنگام مرور اینترنت ، ویژگی های پیشرفته ، شخصی سازی و کنترل بیشتری را در صفحه وب ایجاد می کنند. این برنامه های افزودنی همچنین به عنوان نرم افزارهای کوچک و نرم افزاری کار می کنند تا سفارشی سازی هایی را برای مرورگر شما انجام دهند.
چگونه افزونه های Chrome را در یک مرورگر Android نصب کنیم؟

از هم اکنون نسخه موبایل مرورگر Google Chrome به کاربران خود امکان نصب برنامه های افزودنی را می دهد ، اما ما دو روش دیگر برای نصب افزونه های کروم در یک دستگاه Android (هر نوع) داریم.

    مرورگر Yandex را برای Android نصب کنید.
    و ، مرورگر Kiwi را برای Android نصب کنید.

چرا مرورگر Yandex:

مرورگر وب رایگان از شرکت چند ملیتی Russias Yandex. کاملاً رایگان است و دارای ویژگی های پیشرفته و سفارشی سازی بسیاری است. اما مهمترین چیز اینست که مرورگر وب Yandex موبایل به کاربران امکان می دهد افزونه های Chrome را در سیستم عامل موبایل Android نصب کنند.
مرورگر Yandex با Protect
دانلود
QR-Code
مرورگر Yandex با Protect
توسعه دهنده: Яндекс
قیمت: رایگان
ویژگی های مرورگر موبایل Yandex:

Yandex محبوب ترین مرورگر تلفن همراه است ، دارای بارگیریهای زیادی و 4.5 رتبه بندی در فروشگاه بازی Google است. دارای بسیاری از ویژگی های پیشرفته مانند:

    برنامه های افزودنی: پشتیبانی از همه برنامه های افزودنی Google Chrome (افزودنیها یا افزونه ها).
    مسدود کردن آگهی: Yandex بطور خودکار همه تبلیغات ناخواسته را با استفاده از فناوری ادغام adblocking مسدود می کند.
    آخرین به روزرسانی ها: مشاهده داستان ها ، اخبار و فیلم ها در مورد تمام پورتال های خبری محبوب.
    استفاده از داده ها: ویژگی فشرده سازی داده به شما امکان می دهد تا هنگام مرور داده های تلفن همراه را ذخیره کنید.
    امنیت: مرورگر موبایل Yandex دارای ویژگی های امنیتی قوی برای محافظت از داده های شخصی شما هنگام استفاده از یک شبکه عمومی Wi-Fi است.
    مرور خصوصی: مرور خصوصی (ناشناس) وب باعث می شود وب سایت ها فعالیت مرور ، گذرواژه‌ها و سابقه جستجو را ردیابی نکنند.
    موارد دلخواه: با یک ضربه بزنید خیلی سریع به وب سایت های مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید.
    سفارشی سازی: شما می توانید طیف گسترده ای از زمینه های موجود در کتابخانه تصویر زمینه را متناسب با هر سبک و خلق و خو در مرورگر Yandex خود تنظیم کنید.

چرا مرورگر کیوی:

Kiwi یک مرورگر سریع و بی صدا برای دستگاه های اندرویدی است ، در هنگام مرور از دلخوری ها جلوگیری می کند و مرور صلح آمیز را انجام می دهد. Kiwi مرورگر مبتنی بر موتور کروم و WebKit است. این ممکن است باعث شود کیوی به عنوان بهترین مرورگر موبایل در بین سایر مرورگرهای وب تلفن همراه.
توجه: ویژگی اصلی مرورگر Kiwi این است که به کاربران این امکان را می دهد تا افزونه های رومیزی Chrome را در دستگاه های موبایل و تبلت اندرویدی نصب کنند.
مرورگر کیوی - سریع و ساکت
دانلود
QR-Code
مرورگر کیوی - سریع و ساکت
توسعه دهنده: Geometry OU
قیمت: رایگان
ویژگی های مرورگر موبایل Kiwi:

Kiwi قدرتمندترین مرورگر برای دستگاه های سیستم عامل آندروید است ، دارای بارگیریهای زیادی و 4.5 امتیاز در پلی استور است. موتور Chromium و WebKit به قدرت ، ویژگی های پیشرفته و بسیاری از شخصی سازی های بیشتر مانند:

    برنامه های افزودنی: پشتیبانی از همه برنامه های افزودنی Google Chrome (افزودنیها یا افزونه ها).
    مسدود کننده تبلیغات: سیستم مسدود کردن آگهی داخلی کیوی تمام تبلیغات مزاحم را هنگام مرور اینترنت پنهان می کند.
    حالت شب: صفحه شما را تاریک می کند و امکان مرور راحت در مواقع شب را فراهم می کند (می توانید روشن یا خاموش کنید).
    مرور خصوصی: جستجوی وب خصوصی (ناشناس) باعث می شود وب سایت ها فعالیت مرور ، گذرواژه‌ها و سابقه جستجو را ردیابی نکنند.
    محافظت از Cryptojacking: مرورگر وب اول جهانی برای ارائه محافظت از Cryptojacking برای دستگاه های تلفن همراه.
    Facebook: شما می توانید به عنوان یک برنامه مسنجر برای Facebook استفاده کنید ، نیازی به برنامه پیام رسان فیس بوک در دستگاه خود ندارید.
    ترجمه: مرورگر کیوی به شما امکان می دهد صفحه وب را به 60 زبان مختلف ترجمه کنید.

افزونه های Chrome را در Android نصب کنید:

اگر می خواهید برنامه های افزودنی Chrome مورد علاقه خود را در Android نصب کنید؟ شما باید یکی از مرورگرهای وب ذکر شده در بالا را بر روی دستگاه Android خود نصب کنید.

بعد از،

نصب! با این URL به فروشگاه وب Chrome بروید: https://chrome.google.com/webstore. و ، جستجوی دلخواه Chrome خود را در نوار جستجو جستجو کنید. برای اطلاعات بیشتر تصویر زیر را بررسی کنید.

فروشگاه وب Chrome

من برنامه افزودنی Dark YouTube را در Chrome WebStore جستجو کرده ام ، پس از جستجوی برنامه افزودنی مورد علاقه خود ، لیستی از برنامه های افزودنی را روی صفحه دریافت خواهید کرد.

فروشگاه وب Chrome به Android در Chrome به Chrome افزوده می شود

حال باید روی دکمه افزودن به Chrome گزینه Add to Chrome را انتخاب کنید؟ برنامه افزودنی بارگیری و نصب را روی دستگاه هوشمند اندرویدی شما شروع می کند.
 

منبع :techlurn.org

  • سون استیل
  • ۰
  • ۰


آموزش کامل "زبان انگلیسی" سریع و بدون هزینه + دانلود
نرم افزار RUBI یک نرم افزار فارسی برای آموزش زبان انگلیسی است که کاربر با استفاده از آن می توانید در حال انجام کارهای روزانه با لغات و اصطلاحات انگلیسی آشنایی یابید.
به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،نرم افزار RUBI یک نرم افزار فارسی برای آموزش زبان انگلیسی است که کاربر با استفاده از آن می توانید در حال انجام کارهای روزانه با لغات و اصطلاحات انگلیسی آشنایی یافته و به مرور زمان باعث تسلط زبان آموز می شود. در دنیای امروز جهت فراگیری زبان انگلیسی راهکارهای مختلف و جدیدی وجود دارد. از جمله کلاس های آموزشی، سی دی های مالتی مدیا، کتاب و متدهای متعدد دیگر است.


برای استفاده از هر یک از روش هایی که ذکر شد، نیاز به هزینه کردن مبالغ هنگفت و صرف زمان و حوصله نسبتا طولانی است. و مهمتر از همه اینکه اکثر روشهای مرسوم، بسیار خسته کننده و یکنواخت هستند و فراگیری آن معمولا جذابیت ندارد و این خود باعث می شود فرد پس از مدتی از آن زده شده و از ادامه دادن روند آموزش، صرف نظر کند. در این میان، روشی که برای فرد، هم جالب و جذاب باشد، هم سریع به نتیجه مطلوب رسیده و هم کم هزینه و ارزان باشد، تنها استفاده از متد آموزش زبان انگلیسی توسط نرم افزار روبی (RUBI) است.

آموزشگاه زبان در کرج


قابلیت های نرم افزار:

امکان جستجوی پیشرفته در جملات
استفاده از روش جدید برای آموزش
امکان ویرایش (REVIEW) جملات دیگران
انتخاب و تغییر رنگ متن و پس زمینه جملات
امکان ثبت رتبه (RATE) برای جملات دیگران
امکان تنظیم بازه های زمانی وقفه و نمایش جملات
دسترسی به تقویم (شمسی، میلادی، قمری)
امکان درج تصویر پس زمینه جملات با مدیریت کامل
نوار ابزار کلمات (تلفظ، ترجمه، کپی برداری، جستجو )
امکان ترجمه اتوماتیک متن انگلیسی به کمک مترجم گوگل
نوشتن جمله جدید و مدیریت کامل (ویرایش، نمایش، حذف)
امکان ترکیب رنگ با تصویر پس زمینه جهت خواناتر بودن متن جملات
امکان دریافت جملات جدید از سرور روبی و بروزرسانی بانک دانش نرم افزار
انتخاب و تغییر فونت نمایش جملات به صورت جداگانه (فارسی و انگلیسی)
امکان ثبت، ویرایش و حذف یادآوری بر روی هر یک از روزهای سال در محیط تقویم روبی
امکان پخش تلفظ جمله به دو روش: 1- ویندوز و 2- تلفظ با استفاده از سرویس تلفظ گوگل
امکان صدور فایل پشتیبان از جملات بانک دانش نرم افزار و وارد کردن مجدد فایل پشتیبان در آینده
امکان انتخاب کلمات جمله (فارسی و انگلیسی) توسط ماوس و انجام عملیات مختلف بر روی هر کلمه
نوشتن و ارسال پیغام، نمایش لیست پیغام های ارسالی (INBOX)
نمایش لیست پیغام های دریافتی (OUTBOX)

منبع :yjc.ir

  • سون استیل
  • ۰
  • ۰
حقوق مهندس برتر نرم افزار مایکروسافت: آنها چقدر بالا می روند؟
نیک کولاکوفسکی
22 ژوئیه 2019
4 دقیقه بخوانید
فواید
گوگل
مایکروسافت
حقوق
مهندسی نرم افزار

مهندسان نرم افزار برتر در مایکروسافت چقدر می توانند ساخته شوند؟

این یک سوال عالی برای هرکسی است که علاقه مند است راه خود را برای بالا رفتن از نردبان شغلی در یک شرکت بزرگ فناوری - پس از همه ، حتی اگر شما در مایکروسافت کار نمی کنید ، پرداخت کنید ، حقوق این شرکت غالباً تأثیر می گذارد تا بقیه شرکتها بیشترین پول خود را پرداخت کنند. متخصصان ارشد فناوری.

مطابق سطح.fyi ، که اطلاعات مربوط به حقوق و دستمزد را به دست می آورد ، مایکروسافت به مهندسان خود که به سطح 67 رسیده اند (یعنی مهندس اصلی توسعه نرم افزار) تقریبا 222.714 دلار حقوق پرداخت می کند ، به همراه 226000 دلار در سال در گزینه های سهام و جایزه 731414 دلار.

کسانی که به سطح 69 صعود می کنند ، و آنها را به عنوان "شریک" تمام عیار تبدیل می کنند ، می توانند 270،000 دلار ، با کمک 500،000 دلار و جایزه 140،000 دلار ($ 54،000) دریافت کنند (گرچه بانک اطلاعاتی Level.fyi فقط داده هایی از یک پاسخ دهنده تنها در آن سطح دارد). .

این را با گوگل مقایسه کنید ، در جایی که مهندسان نرم افزار در سطح L7 (نقش مدیر ارشد ؛ تقریبا معادل سطح 67 مایکروسافت) می توانند انتظار داشته باشند 256.059 دلار در حقوق سالانه ، 286176 دلار در انبار و جایزه 83.2294 دلار کاهش دهند. کسانی که سطح دیگری را به عنوان مدیر کامل (L8) صعود می کنند) می توانند از 800،000 دلار جبران خسارت جبران کنند (اما با سطح 69 مایکروسافت ، پاسخگویان L8 در سطح.fyi کم هستند) ، بدست آوردن دریافت دقیق حقوق در این زمینه دشوارتر است. این سطح)

هنگامی که به این ارتفاع صعود کردید ، مطمئناً شما یک مدیر بیشتر از یک توسعه دهنده یا مهندس هستید. برخی از متخصصان فن آوری ممکن است این کار را دوست ندارند اگر تمام کاری که می خواهند بکنند ساخت و کدگذاری است. برای دیگران ، هیچ چیز بهتر از مدیریت تیمی نیست که دقیقاً چه کاری را انجام می دهد ، و چالش های بزرگی برای غلبه بر آن دارد.

این تجزیه و تحلیل نمودار دستی را بررسی کنید:

عاقلانه حقوق و دستمزد ، سطح 67 یک ارتقاء کاملاً شیب از یک SDE مایکروسافت است ، یعنی موقعیت مهندسی نرم افزار است که شما در واقع پس از فارغ التحصیلی از کالج به زمین می روید. آنها 130287 دلار به عنوان مبلغ پایه پرداخت می کنند ، علاوه بر این به طور میانگین 16824 دلار پاداش امضاء و گزینه های سهام چهار ساله در مجموع 25902 دلار.

در مقایسه با گوگل ، مهندسان سطح ورودی بطور متوسط ​​115000 دلار می پردازند ، همراه با 44000 دلار پاداش امضا ، گزینه های سهام به ارزش 139،000 دلار و جایزه سالانه 22000 دلار.

البته ، تخصص در مهارت های خاص تقاضا باعث افزایش حقوق و دستمزد ها حتی بیشتر برای مهندسین ارشد می شود که پول کمی دارند. به عنوان مثال ، هوش مصنوعی (A.I.) و مهارت یادگیری ماشین (ML) می توانند به پرداخت های چند میلیون دلاری منجر شوند ، به عنوان مثال ، هنگامی که شما در قدرت و مزایایی مانند پاداش سهام شرکت کنید. به عنوان مثال ، در شرکت هایی مانند Lyft و Uber ، مهندسین ارشد نرم افزار می توانند در مقایسه با دستمزد ، سهام بیشتری را در اختیار سهام خود قرار دهند.

نکته مهم این است که شرکت های بزرگ فناوری (به طور قابل پیش بینی) مبلغ زیادی به مهندسان نرم افزار برتر خود می پردازند. برای برخی از متخصصان فن آوری ، کار در یک شرکت بزرگ شرکت های بزرگ ممکن است کمی خسته کننده باشد - اما برای کسانی که می خواهند روی پروژه های عظیمی کار کنند که به طور بالقوه بر زندگی صدها میلیون نفر تأثیر بگذارد ، شرکت های بزرگ قطعاً مکانی برای این کار هستند.
 

منبع :insights.dice.com

  • سون استیل
  • ۰
  • ۰
SkyPixel مسابقه عکس هوایی را با همکاری DJI اعلام کرد
توسط آلن پرلمن
21 نوامبر 2016

اخیراً SkyPixel ، بزرگترین جامعه جهانی علاقه مندان و متخصصان عکاسی هوایی ، اعلام کردند که با میزبانی مسابقه عکس SkyPixel 2016 ، سالگرد دو سال خود را جشن می گیرند. جشن دو سالگرد به پایان رسیده است تا با دهمین سالگرد DJI بپیوندید ، بنابراین این مسابقه همچنین جشن تمام پیشرفت هایی است که در عکاسی هوایی به دست آمده است ، که قطعاً DJI طی دهه گذشته به پیشرفت آن کمک کرده است.

در مورد این مسابقه از وب سایت SkyPixel ، شک و تردید وجود دارد ، که ما در فکر کردن درباره اینکه تا چه حد با استفاده و برنامه های sUAS همراه شده ایم ، الهام بخش است:

    از طریق این رقابت ، ما قصد داریم به جهانیان نشان دهی
م که چرا تصویربرداری هوایی تکامل بعدی هنر عکاسی است و استعدادهای جدید موجود در SkyPixel را برجسته می کند.

اینجا برنده جایزه بزرگ سال 2015 است:

SkyPixel 2015 wi

منبع تصویر
دسته بندی ها چیست؟

 

SkyPixel Photo Contest Beauty این عکس های خیره کننده از مناظر طبیعی ، معماری حیرت انگیز شهری یا لحظه های کوچکی از زندگی روزانه است ، از عکس های هوایی برای گرفتن زیبایی های چند جانبه دنیا استفاده کنید. ارسال ها به دسته Beauty باید با سیستم عامل های هوایی ضبط شوند.

 

 

SkyPixel Photo Contest 360C یک عکس پانورامای حیرت انگیز 360 درجه از جهان را ثبت کنید. ارسال ها به دسته 360 عکس باید با سیستم عامل های هوایی ضبط شوند.

 

 

 

هواپیماهای بدون سرنشین مسابقه عکس SkyPixel در UseImages پهپادها هنگام پرواز ، اسیر شده از آسمان یا از روی زمین. ارسال ها به دسته Drones in Use را می توان با دوربین معمولی از جمله تلفن های هوشمند و همچنین سکوهای هوایی ضبط کرد.
جوایز چیست؟

dji inspire 2 جایزه بزرگ DJI Inspire 2 خواهد بود و برای هر گروه میزبان جوایز دیگری نیز وجود دارد. لیست کامل جوایز را در وب سایت مسابقه عکس SkyPixel 2016 مشاهده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تمام ویژگی ها و به خصوص دوربین های TWO که در نسخه جدید Inspire 2 موجود است ، پست اخیر ما را در پرتاب DJI Inspire 2 بررسی کنید.
علاقه مند به درخواست هستید؟

تمام اطلاعات مورد نیاز برای اعمال ، از جمله تاریخ های کلیدی و دسته بندی های مورد نظر را می توان در وب سایت SkyPixel یافت.

 

آیا می خواهید در مورد عکاسی هوایی بیشتر بدانید و در هنگام تصمیم گیری در مورد خرید هواپیماهای بدون سرنشین چه چیزی را باید در نظر بگیرید؟ 10 پست بدون سرنشین RC با دوربین [بروزرسانی شده برای زمستان 2016] را در پست خود قرار دهید.
 

uavcoach.com منبع

  • سون استیل
  • ۰
  • ۰

ما تازه کشف کردیم که راه شیری در واقع دیسک مسطح نیست
میشل استار
4 FEB 2019

ظاهرا کهکشان ما واقعاً دوست دارد بوگی کند. در چندین نوبت ، از مش مشبک لذت برد. اکنون گرفتار انجام پیچش شده است. یک مطالعه جدید نشان داده است که کهکشان راه شیری یک دیسک صاف و دلپذیر نیست ، بلکه به طور جدی در لبه ها پیچیده شده است.

ما اغلب کهکشان خانگی خود را با همسایه در کنار آندرومدا مقایسه می کنیم. آندرومدا (احتمالاً) از کهکشان راه شیری بزرگتر است ، اما هر دو کهکشان بسیار بزرگ هستند ، هر دو کهکشان مارپیچی هستند و هر دو تقریباً در یک سن هستند.

از آنجا که ما در درون کهکشان راه شیری زندگی می کنیم ، در واقع نمی توانیم شکل کامل آن را مشاهده کنیم - این مانند نشستن در یک زیر دریایی ثابت و تلاش برای کشف ابعاد اقیانوس است. اما ، با توجه به آنچه در مورد کهکشان ها به طور کلی می دانیم ، تا به امروز منطقی بود که فکر کنیم کهکشان راه شیری کمی شبیه آندرومدا است ، با بازوهای مارپیچی منظم.

اکنون اخترفیزیکدانان دریافته اند که دورتر از مرکز کهکشانی سفر می کند ، دیسک کهکشان راه شیری پیچیده تر و پیچیده تر می شود. هواپیمای کهکشانی آن یک خط مستقیم نیست. در عوض ، به نظر می رسد کمی بیشتر شبیه به یک S دراز است.

این کشف به لطف برخی از اندازه گیری های جدید فاصله از ستارگان در مناطق بیرونی کهکشان است.

اخترشناس ، شیائودیان چن از مشاهدات ملی نجوم آکادمی علوم چین (NAOC) گفت: تعیین فاصله از خورشید تا بخش هایی از دیسک گازی بیرونی کهکشان راه شیری بدون داشتن تصوری روشن از آنچه در واقع شبیه آن است ، دشوار است. )

یک روش استفاده از یک نوع ستاره به نام متغیر Cepheid است. این ستارگان بسیار درخشان هستند که با فرکانس دقیق پالس می شوند ، که به منجمان اجازه می دهد قدر مطلق خود را محاسبه کنند. به نوبه خود ، این اجازه می دهد تا مسافت ها با آن ستاره ها محاسبه شود.

در طیف نوری ، گرد و غبار و گاز بین ما و ستاره می توانند در یک روش تعیین دقیق از روشنایی قرار بگیرند ، این بدان معناست که در محاسبات مسافت حاصل ، کمی عدم اطمینان وجود دارد.

اما اشعه مادون قرمز می تواند در غبار نفوذ کند و نتیجه دقیق تری حاصل می کند - بنابراین این همان چیزی است که دانشمندان از آن استفاده کردند.

ریچارد دی گرژ ، اخترفیزیک ، "ما از کاتالوگ جدیدی از مشاهدات مادون قرمز به دست آمده توسط رصدخانه فضایی WISE برای کاهش اثرات گرد و غبار و تعیین مسافت های Cepheids با استفاده از عدم اطمینان از کمتر از 3 تا 5 درصد استفاده کردیم. از دانشگاه مک کواری در استرالیا به Science Alert گفت.

"همراه با مکانهای ظاهری آنها در آسمان ، نقشه ای سه بعدی از کهکشان راه شیری را به عنوان ردیابی شده توسط این سفس ها ساختیم ، که با توزیع گاز مقایسه کردیم.

"هر دو به نظر می رسید که از یک دیسک مسطح منحرف می شوند."

به گفته وی ، غیر عادی نیست که یک کهکشان مارپیچی در لبه ها پیچیده شود ، به ویژه گاز هیدروژن اتمی که از دیواره ستاره ای امتداد دارد. آنچه پیچ و تاب بودن راه شیری را جالب می کند این است که شامل ستاره ها - و جوان هایی برای بوت شدن می شود.

اما ، گریگز گفت ، جالب تر این است که دیسک کهکشان راه شیری پیچ خورده است ، یا برتری دارد.

وی گفت: "به نظر می رسد که پیش فرض دیسک حاکی از آن است که دیسک داخلی گسترده کهکشان راه شیری ممکن است دیسک خارجی را مجبور به دنبال چرخش خود کند ، اما چرخش دیسک بیرونی عقب مانده است - این باعث پیچ خوردگی می شود."

"این قبلاً برای راه شیری ندیده بود ، اما [اخترشناس بازنشسته] Frank Briggs سالها پیش این موضوع را برای دهها کهکشان مارپیچی بزرگ در جهان نزدیک پیدا کرده بود. با ترکیب او و نتایج ما ، ما معتقدیم که همین پویایی است. در بازی در راه شیری. "

این نتیجه ای است که درک بهتر از ساختار سه بعدی و دینامیک کهکشان ما را به ما می بخشد و به ما این امکان را می دهد تا حد بالایی از نظر کمیت و توزیع ماده در کهکشان تعیین کنیم - که "به ویژه جالب توجه خواهد بود. متن سؤالی که ماده تاریک در آن واقع شده است ، "دو گرجیس گفت.

همچنین به ما کمک می کند تا رابطه و تعامل راه شیری را با کهکشانهای ماهواره ای آن ، به ویژه ابرهای ماژلانی و تاریخچه جیب محلی (فریبنده) فضا ، درک کنیم.

تحقیقات تیم در ژورنال Nature Astronomy منتشر شده است.

منبع :sciencealert.com

  • سون استیل
  • ۰
  • ۰
حقیقت خونین درباره خون آشام ها
خون آشام ها برای کتاب ها ، فیلم ها و لباس های هالووین علوفه هستند. اما صدها سال ، آنها به دلیل بیماری به دلیل بیماری بیماری های قلاب بودند.
5 دقیقه خواندن
توسط بکی کوچک

منتشر شده در 26 اکتبر 2016

صفات خون آشام های امروزی کاملاً خوب مشخص شده است. آنها نیش دارند ، خون انسان می نوشند و نمی توانند خود را در آینه ها ببینند. آنها را می توان با سیر جدا کرد و یا با یک قلب از طریق قلب کشته شد. برخی مانند دراکولا اشرافی هستند که در قلعه ها زندگی می کنند.

اما خون آشام ها به وضوح تعریف نشده اند. محققان گمان می کنند که تصور مدرن از این هیولاهای هالووین از اعتقادات سنتی مختلفی که در سرتاسر اروپا برگزار می شود ، پدید آمده است. این اعتقادات متشکل از ترس است که مردگان ، پس از دفن ، هنوز هم می توانند به زندگی آسیب برساند.

غالباً این افسانه ها ناشی از سوء تفاهم در مورد تجزیه بدنها هستند. به نظر می رسد که پوست یک جسد منقبض می شود ، دندان ها و ناخن های آن ممکن است طولانی تر شوند. و با تجزیه شدن اندام های داخلی ، یک مایع پاک کننده تاریک می تواند از بینی و دهان نشت کند. افراد ناآشنا با این فرایند ، این مایعات را خون توصیف می کنند و گمان می کنند که جسد آن را از زندگی می نوشیده است. (بخوانید "باستان شناسان مشکوک به دفن خون آشام هستند؛ یک مقدمه ارواح".)

اجساد خونین تنها دلیل سوء ظن نبودند. قبل از اینکه مردم بفهمند چگونه بیماری های خاصی گسترش می یابد ، گاهی تصور می کردند که خون آشام ها در پشت نیروهای غیبی هستند که به آرامی جوامع خود را ویران می کنند. مارک کالینز جنکینز در کتاب خود به نام Vampire Forensics نوشت: "یک ثابت در پیشرفت افسانه خون آشام ، ارتباط نزدیک آن با بیماری بوده است." تلاش برای از بین بردن خون آشام ها ، یا جلوگیری از تغذیه آنها ، راهی برای این بود که مردم احساس کنند که برخی از بیماری ها بر آنها کنترل دارند.

مشاهده: به داخل توپ خون آشام سالانه بروید.
خون آشام های اروپا

به همین دلیل ، ترساندن خون آشام ها همزمان با شیوع طاعون بود. در سال 2006 ، باستان شناسان جمجمه قرن شانزدهم را در ونیز ، ایتالیا کشف کردند که در میان قربانیان طاعون با آجر در دهانش دفن شده است. این آجر احتمالاً یک شیوه تدفین برای جلوگیری از خروج مگس ها - خون آشام ها یا جادوگران ایتالیایی - برای ترک مردم از قبر بود. ("" خون آشام ونیز "را فاش نکرده است: قربانی طاعون و جادوگر؟")

تصور نمی شد همه خون آشام ها از نظر جسمی قبر خود را ترک کنند. در شمال آلمان ، ناچزایر یا "پس از فرو رفتن" در زمین ماندند و بر روی کفن های کفن خود جویدند. باز هم ، این عقیده به احتمال زیاد با مایع پاکسازی ارتباط دارد ، که می تواند باعث ریزش کف کف کف کف پارچه شود و این توهم را ایجاد کند که جسد آن را جویده بود.

تصور می شد که این موستاتورهای ثابت باعث ایجاد مشکل در سطح زیر زمین می شوند ، همچنین اعتقاد بر این بود که در هنگام شیوع طاعون بیشترین فعالیت را دارند. یک متکلمان پروتستان در قطعه 1679 "در مورد مردن جویدنی" ، ناچزر را متهم کرد که از طریق فرایندهای غیظ به اعضای بقای خانواده خود آسیب می رساند. وی نوشت که مردم می توانند با بیرون کشیدن بدن و پر کردن دهان آن با خاک ، آنها را متوقف کنند و شاید یک سنگ و سکه را برای اندازه گیری مناسب انجام دهند. بدون ادای توانایی جویدن ، دستگاه ادعا می کرد ، جسد از گرسنگی می میرد.

قصه خون آشام ها در قرن های 17 و 18 میلادی در ملل جنوب و شرق اروپا به شکوفایی برخی از رهبران شکوفا شد. تا اواسط قرن 18th ، پاپ بندیکت XIV اظهار داشت که خون آشام ها "خیالات خیالی بشری" هستند ، و حاکم هپسبورگ ، ماریا ترزا ، عقاید خون آشام ها را "خرافات و کلاهبرداری" محکوم کرد.

هنوز هم تلاشهای ضد خون آشام ادامه داشت. و شاید شگفت آورتر از همه ، یکی از آخرین دلهره های خون آشام بزرگ در قرن نوزدهم در نیو انگلستان ، دو قرن پس از محاکمه جادوگران بدنام بدنام رخ داد.
از دنیای قدیم تا جدید

در سال 1892 ، مرسی براون 19 ساله از اکستر ، رود آیلند ، بر اثر سل ، که در آن زمان به عنوان مصرف شناخته شد ، درگذشت. مادر و خواهرش قبلاً مرده بودند و برادرش ادوین بیمار بود. همسایگان نگران این مسئله بودند که یکی از زنان قهوه ای که اخیراً درگذشته بود ، ممکن است به ادوین از قبر آسیب برساند.

وقتی گور مرسی براون را باز کردند ، در دهان و قلب او خون یافتند و این را نشانه خون آشام بودن (هرچند که آنرا نمی خواندند) گرفتند. همسایگان قلب رحمت را سوزاندند و خاکسترها را در یک معجون برای نوشیدن ادوین مخلوط کردند - یک تاکتیک مشترک ضد خون آشام. معجون برای بهبود او بود. در عوض ، او چند ماه بعد درگذشت.

این یک واقعه منزوی نبود. مایکل بل ، نویسنده فولکلور و مواد غذایی برای مردگان ، تخمین می زند که 60 نمونه شناخته شده از آیین های ضد خون آشام در قرن 18 و 19 در نیو انگلستان و چند مورد دیگر در نقاط دیگر این کشور وجود دارد. برایان کارول ، استاد تاریخ در دانشگاه مرکزی واشنگتن که در حال نوشتن کتابی در این زمینه است ، می گوید: این آیین ها بیشتر در شرق کانکتیکات و غرب رود رود بود.

کارول معتقد است که این آیین های ضد خون آشام توسط پزشکان آلمانی که برای نیروهای هسی کار می کردند "به عنوان یک روش پزشکی در زمان انقلاب آمریکا" معرفی شده اند. به همین دلیل ، او فکر می کند خون آشام های نیوانگلند بر اساس آلمانی Nachzehrer بنا شده است. برخلاف ب
 

وی معتقد است که خون آشام های رومانیایی ، که خون آشام ها را از آب درآورده اند ، در قبرستان خود ماندند و به واسطه "جادوی دلسوزانه" از دور به این زندگی آسیب رساندند.

با این حال بل معتقد است که شیوه های ضد خون آشام در نیو انگلستان از بسیاری جاها به وجود آمده و این که خون آشام های مظنون در نیو انگلستان در واقع شبیه خون آشام های رومانیایی نسبت به ناچزر است. او می گوید ، مانند رومانیایی ها ، نیو انگلستان ها "به دنبال خون مایع در اندام های حیاتی بودند ، نه شواهدی برای جویدن کفن." درمان ضد خون آشامیدنی "قطع قلب ، سوزاندن آن به خاکستر و دادن خاکستر به فرد بیمار یا افراد بیمار" نیز در رومانی انجام شد.

منشأ این اعتقادات در نیو انگلستان هرچه باشد ، همان نگرانی های اجتماعی مانند قبل از آنها ایجاد می شد: ترس از بیماری و تمایل به مهار آن.
 

منبع :nationalgeographic.com

  • سون استیل
  • ۰
  • ۰

 ۱۸ دلیل برای ارتقا به ویندوز 10
سارا ارجمند
نویسنده: سارا ارجمند
جمعه, ۱۸ مرداد ۹۸ ساعت ۱۲:۰۰
۱۸ دلیل برای ارتقا به ویندوز 10
فیس‌بوک تلگرام

حالا زمان آن رسیده است که کاربران از نسخه‌های قبلی ویندوز دست بکشند و به ویندوز ۱۰ روی بیاورند. اما چه عواملی ویندوز ۱۰ را تا این اندازه جذاب می‌سازند؟

 طی چند ماه آینده، انتخابی به‌جز ارتقا به ویندوز ۱۰ نخواهید داشت و در غیر این صورت از برخی پشتیبانی‌ها و به‌روزرسانی‌های امنیتی محروم می‌شوید. کاربر وفادار به ویندوز ۷ نباید از ارتقا بترسد، زیرا ویندوز ۱۰ تفاوت زیادی با این ویندوز نسبتا قدیمی ندارد؛ و براساس تجربه‌ی بسیاری از کاربران استفاده از آن لذت‌بخش است. قابلیت‌هایی مثل Windows Hello در صفحه‌ی لاگین (فناوری احراز هویت از طریق چهره، اسکنر اثرانگشت یا عنبیه)، پشتیبانی از صفحه‌ی نمایش لمسی، دسکتاپ‌های متعدد، دسترسی سریع به File Explorer و حتی مرورگر Edge تجربه‌ی کاربری را بهبود می‌دهند.

البته برای افرادی که به Windows Media Center وابسته بودند، حذف این قابلیت از ویندوز ۱۰ شاید دلسردکننده باشد و برخی سعی می‌کنند نرم‌افزار قدیمی را نصب کنند که با سیستم‌عامل به‌روز‌شده سازگار نیست.

به‌طورکلی ویندوز ۱۰ ازنظر سرعت، امنیت، سهولت رابط کاربری، سازگاری و ابزارهای نرم‌افزاری پیشرفت زیادی نسبت به نسخه‌های قبلی ویندوز داشته است. یکی از پیشرفت‌های طراحی ویندوز ۱۰، محیط آشنای آن برای کاربران نسخه‌های ماقبل ویندوز ۸ است که برای مثال می‌توان به بازگشت منوی استارت و هماهنگی بیشتر با ماوس و صفحه‌ی کلید اشاره کرد. بااین‌حال، تمام افرادی که در ویندوزهای ۸ و ۸.۱ از قابلیت‌هایی مثل عملکرد خوب، پیشرفت امکانات و امنیت محروم بودند می‌توانند به ویندوز ۱۰ روی بیاورند.

ویندوز ۱۰

از زمان انتشار اولیه‌ی ویندوز ۱۰ در سال ۲۰۱۵ تاکنون هفت به‌روزرسانی برای آن ارائه شده است که تمام آن‌ها مانند نسخه‌های مربوط به macOS هیچ هزینه‌ای ندارند. حتی فرایند به‌روزرسانی هم بهبود یافته است و می‌توان زمان به‌روزرسانی را تنظیم کرد و می‌توان به‌روزرسانی ویندوز را تا مدت دلخواه به تعویق انداخت.

ارتقا به ویندوز ۱۰ تا تابستان ۲۰۱۶ رایگان بود اما امروزه کاربرها باید برای نسخه‌های جدید هزینه‌ای را پرداخت کنند. قیمت نسخه‌ی خانگی ۱۳۹.۹۹ دلار و نسخه‌ی Pro متمرکز بر کسب‌وکار ۱۹۹.۹۹ دلار است. علاوه بر این هزینه‌ی اینترنت بسیار پائین می‌آید.

اگر تا الان ویندوز خود را به ویندوز ۱۰ ارتقا داده باشید، تمام به‌روزرسانی‌های مربوطه را به‌صورت رایگان دریافت خواهید کرد و اگر یک کامپیوتر جدید خریده باشید قطعا سیستم‌عامل جدید همراه‌با آن ارائه خواهد شد. همچنین می‌توانید برای هر دو نسخه، نصب‌کننده‌های USB را از فروشگاه فیزیکی مایکروسافت یا وب‌سایت Microsoft Store خریداری کنید.
مقاله‌های مرتبط:

    ویندوز 10 محبوب‌ترین سیستم‌ عامل دسکتاپ شد
    توضیحات مایکروسافت در مورد به‌روزرسانی 19H2 ویندوز 10

ویندوز ۱۰ در اولین راه‌اندازی به‌خوبی پاسخگوی نیازهای کاربران تبلت نبود اما امروز این مشکلات برطرف شده‌اند. برای مثال، مرورگر وب اج امکان جابه‌جایی در تاریخچه‌ی مرور را می‌دهد و نمای All Apps روی تبلت‌ها را می‌توان به‌جای نمایش فهرستی در کل صفحه‌ی نمایش جای داد. البته اغلب کاربران ویندوز، از لپ‌تاپ و کامپیوترهای رومیزی استفاده می‌کنند و ارتقا به ویندوز ۱۰ به‌شدت به آن‌ها توصیه می‌شود.

البته ویندوز ۱۰ از امکاناتی هم برخوردار است که هوادار چندانی ندارند و بنابراین مایکروسافت آن‌ها را پیشنهاد نمی‌دهد. امکاناتی مثل Windows Media Center، گجت‌های دسکتاپ ویندوز ۷ و چند قابلیت جزئی دیگر از اولین نسخه‌ی ویندوز ۱۰ حذف شدند. در جدیدترین به‌روزرسانی ویندوز ۱۰، به‌روزرسانی می ۲۰۱۹ هم نیمی از بخش‌های کم‌کاربرد باقی‌مانده حذف شدند.

دلیل اصلی ارتقا در کنار امکانات، برخورداری از پیشرفت‌هایی است که با هر فناوری جدیدی همراه است؛ تجربه‌ی کار راحت و طراحی به‌روز‌شده در این سیستم‌عامل برای کاربر تازگی دارد. برخی از مزایایی که در این مقاله ارائه شده‌اند در ویندوز ۸.۱ هم وجود دارند؛ اما هدفی اصلی ویندوز ۱۰ ارائه‌ی محیطی آشنا و منحنی یادگیری آسان‌تری نسبت به ویندوز ۸ است. درنتیجه می‌توان ویندوز ۱۰ را بهترین نسخه‌ی ویندوز موجود دانست. در ادامه به ۱۸ دلیل منطقی برای ارتقا به ویندوز ۱۰ اشاره شده است.
۱. سرعت

مواردی مثل راه‌اندازی ویندوز را در برمی‌گیرد. اگر قبلا ویندوز ۸ یا ۸.۱ را تست نکرده‌اید، یکی از بهترین مزایای سیستم‌عامل‌های ویندوز را از دست داده‌اید: راه‌اندازی سریع. ویدئوهای مقایسه‌ای متعددی در مورد سرعت راه‌اندازی ویندوز ۱۰ در مک بوک نسبت به macOS وجود دارند. البته سرعت سیستم‌عامل مک بسیار بالا است. ازنظر سرعت، سیستم‌عامل‌های جدیدتر، نسخه‌های قدیمی‌تری مثل ویندوز ۷ را پشت سر می‌گذارند. برای مثال یکی از امکانات این نسخه، DirectX 12 موتوری سه‌بعدی است که توسعه‌دهندگان بازی را به سطح جدیدی از عملکرد و سرعت می‌برد.
۲. منوی استارت

مدت‌ها بود تعداد زیادی از کاربران جامعه‌ی فناوری خواهان بازگشت منوی استارت بودند که در ویندوز ۸ حذف شده بود. جالب‌تر از آن وقتی منوی استارت برای اولین‌بار در ویندوز ۹۵ ظاهر شد، گروهی به تمسخر آن پرداختند. درهرصورت، مایکروسافت باید به نیاز کاربران اهمیت می‌داد و این قابلیت را مجددا اضافه می‌کرد؛ با این تفاوت که در این نسخه، ضمیمه‌ای کاشی‌مانند به آن اضافه شده است که اطلاعات را در کاشی‌ها نمایش می‌دهد. کاشی‌ها اندازه‌های متفاوتی دارند؛ برنامه‌های مهم‌تر در کاشی‌های بزرگ‌تر و برنامه‌های دیگر در کاشی‌های کوچک‌تر قرار می‌گیرند.

منوی استارت
۳. کورتانا

صحبت با فناوری، قابلیت جذابی است. اگر از Xbox One یا سیری استفاده کرده باشید، متوجه جذابیت تعامل با فناوری می‌شوید. «Hey Cortana, Play music» یا «take note» از قابلیت‌های مبتدی این فناوری هستند. با کورتانا می‌توانید کامپیوتر خود را خاموش کنید یا در حالت sleep قرار دهید، این قابلیت پس از یک روز سخت کاری بسیار سودمند است. بالاخره روزی مردم از عدم نیاز به تایپ کردن و کلیک ماوس برای باز کردن برنامه‌ها، صفحات وب یا دریافت اطلاعات قدردانی خواهند کرد.

از قابلیت‌های دیگر کورتانا می‌توان به یادآورها اشاره کرد که در دستگاه‌های اندروید و آیفون هم می‌توان به آن دسترسی داشت. فرمان‌های صوتی تنها قابلیت‌های کورتانا نیستند: نوت بوک کورتانا مسیر علایق را حفظ می‌کند و اطلاعاتی مثل امتیاز تیم‌های ورزشی موردعلاقه، وضعیت آب‌وهوا و حتی شرایط ترافیک مسیر خانه را نمایش می‌دهد. اگر اسپیکر کورتانا مثل Harman Kardon Invoke داشته باشید می‌توانید به کورتانا دستور راه‌اندازی، خاموش کردن یا بی‌صدا (mute) کردن کنسول را بدهید. به همین ترتیب می‌توانید دستگاه‌های خانگی هوشمند مثل لامپ‌های Philips Hue را کنترل کنید.

کورتانا
۴. اپلیکیشن‌های یونیورسال

اگر هنوز از ویندوز ۷ استفاده می‌کنید، با app store آشنا نیستید؛ اما در ویندوز ۱۰ می‌توانید به نرم‌افزارهای ضروری دسترسی پیدا کنید، همچنین می‌توانید اپلیکیشن‌ها را به‌صورت پنجره‌ای یا تمام صفحه (فول‌اسکرین) نمایش دهید. این برنامه‌ها در sandbox-های خود اجرا می‌شوند بنابراین نسبت به نرم‌افزارهای قدیمی ویندوزی امن‌تر هستند. این برنامه‌ها از طریق نمایش اعلان‌ها در Action Center و اشتراک‌گذاری تعبیه‌شده با سیستم یکپارچه می‌شوند؛ برای مثال می‌توان تنها با دکمه‌ی استاندارد share، تصویری را از اپلیکیشن تصاویر در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.
از طریق اکشن سنتر می‌توان به آخرین اخبار و اطلاعات  دسترسی پیدا کرد

ویندوز ۱۰ با برنامه‌های دقیق و با کیفیت‌تری مانند Photos ،Videos ،Music ،Maps People ،Mail و Calendar همراه است. این برنامه‌ها به‌صورت تمام صفحه با استفاده از دسکتاپ‌های لمسی یا ماوس و ورودی صفحه‌کلید اجرا می‌شوند. همچنین به‌صورت دوره‌ای برای ارائه‌ی قابلیت‌های جدید به‌روزرسانی می‌شوند. Windows Store فقط مختص دانلود برنامه نیست. بلکه می‌توانید فیلم، برنامه‌های تلویزیونی و حتی کامپیوتر Surface یا کنسول Xbox را هم از آن بخرید. مجموعه‌ای از بازی‌های کامپیوتری را در اختیار دارید که در صورت لاگین، می‌توانید روی هر به اجرای آن‌ها بپردازید.
۵. قابلیت لمسی

امروزه تقریبا تمام صفحات نمایش مثل تلفن هوشمند، تبلت و حتی سیستم هدایت خودرو لمسی هستند؛ بنابراین چرا کامپیوتر رومیزی یا لپ‌تاپ نباید این قابلیت را داشته باشند؟ بسیاری از افراد از اثرانگشت روی صفحه‌ی نمایش شکایت دارند؛ اما چرا این مسئله در کامپیوترهای رومیزی مشکل‌سازتر از تلفن هوشمند است، آن هم درحالی‌که اثرانگشت کل صفحه‌ی نمایش تلفن‌های هوشمند را می‌پوشاند؟ در کامپیوترهایی مثل Asus Zen AiO Pro Z240 IC یا تبلت‌ قابل‌تبدیل Surface Pro 6 یا Acer T232HL، ورودی لمسی روش اصلی وارد کردن اطلاعات در کامپیوترها نیست، اما در بعضی مواقع بسیار سودمند است. ظاهر کاشی مانند منوی استارت و پنل‌های جارویی، ویندوز را به گزینه‌ی مناسب‌تر از iOS برای تبلتها تبدیل می‌کنند.
۶. Action Center

تلفن هوشمند معمولا نوتیفیکیشن‌ پیغام‌ها، به‌روزرسانی‌ها و حتی اخبار فوری را نمایش می‌دهد. به لطف ویندوز ۱۰، در کامپیوترهای رومیزی هم می‌توان از این قابلیت استفاده کرد. مشابه بخش Notification Center در macOS، بخش Action Center ویندوز ۱۰، پیغام‌های ایمیل، پیغام‌های خود سیستم (برای مثال نصب به‌روزرسانی) و برنامه‌ها را نمایش می‌دهد. حتی می‌توانید هشدار آب‌وهوایی یا یادآورهای تولد را هم مشاهده کنید. ویندوز 7 از قابلیتی ابتدایی برای اعلان‌ها برخوردار بود اما بخش system tray پس از دوره‌ی کوتاهی متوقف می‌شود و تعامل آن با کاربر زیاد نیست. در هر صورت اگر تمایلی به دیدن اعلان‌ها ندارید می‌توانید در بخش Focus Assist آن‌ها را متوقف کنید.

اکشن سنتر
۷. مرورگر بهتر

مایکروسافت اج ظاهری مدرن به مرورگر پیش‌فرض سیستم‌عامل داده است. سازگاری و سرعت آن بهبود یافته و همچنین قابلیت‌های جدیدی مثل نشانه‌گذاری صفحه‌ی وب و حالت خواندن (reading mode) به آن اضافه شده است. مصرف باتری اج برای دستگاه‌هایی مثل لپ‌تاپ و تبلت کمتر است. نسخه‌ی فعلی اج به‌زودی روی مرورگر کرومیوم پیاده‌سازی می‌شود که سازگاری بهتری با وب‌سایت‌ها دارد. امیدواریم مایکروسافت کل قابلیت‌های منحصربه‌فرد و سودمند مرورگر خود ازجمله جستجوی متنی با کورتانا، آیکن اشتراک‌گذاری تعبیه شده و طراحی یک‌دست Fluent را حفظ کند.
۸.  امنیت

ویندوز ۱۰، قابلیت Secure Boot را از ویندوز ۸ به ارث برده است و حتی می‌توان گفت امنیت آن از ویندوز ۸ بیشتر است. با قابلیت Secure Boot، هر کدی که هنگام راه‌اندازی سیستم‌عامل اجرا می‌شود باید توسط مایکروسافت یا تولیدکننده‌ی سخت‌افزار ثبت شده باشد. برخلاف ویندوز ۸، سیستم‌عامل‌های ویندوز ۱۰ را می‌توان به‌گونه‌ای تنظیم کرد که نتوان این محدودیت را دور زد. سه ویژگی امنیتی دیگر ویندوز ۱۰ عبارت‌‌اند از Device Guard، Microsoft Passport و Windows Hello. اخیرا، مایکروسافت دو قابلیت محافظت در برابر باج‌افزار و تهدید یا سوءاستفاده را به ویندوز اضافه کرده است.
۹. دسکتاپ‌های مجازی و تایم لاین

سال‌ها است کاربران مک از قابلیت جابه‌جایی بین دسکتاپ‌های مجازی برخوردار هستند. ویندوز ۱۰ این قابلیت را به سیستم‌عامل دسکتاپ مایکروسافت اضافه کرده است. استفاده از این ویژگی بسیار ساده است: فقط روی آیکن task switching درست کنار فیلد جستجوی Cortana در نوار وظیفه کلیک کنید. نمای task switching (جابه‌جایی وظایف) یک Timeline را نمایش می‌دهد که فعالیت‌های مرور و برنامه‌ را نشان می‌دهد که به‌راحتی می‌توانید از طریق آن بازگردید.
۱۰.   اپلیکیشن Xbox

اگر گیمر هستید، حتما از قابلیت یکپارچه‌سازی Xbox در ویندوز ۱۰ خوشتان می‌آید. از طرفی با برنامه‌ی Xbox ویندوز ۱۰ می‌توانید دوستان و دستاوردهای بازی را ردیابی کنید، بازی را از کنسول به کامپیوتر شخصی استریم کنید و بازی‌های چندکاربره‌ را بین بازیکنان کامپیوتر و بازیکنان کنسول Xbox اجرا کنید. امروزه Windows Store سهولت جستجوی بازی و خرید آن‌ها برای کامپیوترهای شخصی و Xbox را افزایش داده است.

ایکس باکس
۱۱.  Game Bar (نوار بازی)

جدای از امکاناتی که ویندوز برای Xbox در نظر گرفته است، قابلیت Game bar را هم اضافه کرده است که با کلید ویندوز + G در دسترس کاربر قرار می‌گیرد (اگر با کلید G فعال نشد در مسیر Settings > Gaming > Game bar از فعال‌سازی آن مطمئن شوید). با این ابزار می‌توانید به ثبت اسکرین‌شات، ثبت ویدئو اسکرین، کنترل منابع صوتی و انتشار بازی بپردازید. این بخش شامل پنل‌های مجزایی است که هرکدام کاربرد متفاوتی دارند: یکی از پنل‌ها مشخصات عملکرد ازجمله مصرف CPU و RAM را نشان می‌دهد؛ بخش دیگر امکان چت با بازیکنان را فراهم می‌کند و تنظیمات صوتی در بخش دیگر قرار گرفته است. این بخش برای ثبت ویدئو کلیپ‌های غیربازی هم سودمند است.

نوار بازی
۱۲.  ابزار بهبودیافته‌ی ثبت اسکرین

با فشردن هم‌زمان کلیدهای Shift+S در ویندوز می‌توانید از بخش دلخواه به‌صورت انتخاب مستطیلی، فول اسکرین یا پنجره‌ی جاری اسکرین بگیرید. پس از ثبت اسکرین‌شات می‌توانید عملیات نشانه‌گذاری و برش را انجام دهید و نتیجه را به اشتراک بگذارید. در نتیجه نیاز به نرم‌افزار اسکرین‌شات توسعه‌دهندگان دیگر از بین می‌رود.
۱۳. کلیپ برد بهبودیافته‌ی Copy، Paste

یکی از قابلیت‌های جدیدتر ویندوز ۱۰، Clipboard History است. با این قابلیت می‌توانید چند آیتم مختلف را که قبلا کپی یا کات کرده‌اید بچسبانید (معمولا با Ctrl+C یا Ctrl+X) و با متن و تصویر کار کنید. این کلیپ برد دیگر محدود به کامپیوتر شخصی نیست بلکه می‌توانید کپی‌های خود را به دستگاه‌های دیگر هم منتقل کنید. حتی می‌توانید آیتم پرتکرار را پین کنید.

کلیپ برد
۱۴. OneDrive

امروزه نیاز به ذخیره‌سازی ابری افزایش پیدا کرده است؛ به‌ویژه اگر از ویندوز استفاده می‌کنید، OneDrive یکی از بهترین گزینه‌های انتخابی است. با OneDrive و گزینه‌ی Files On Demand می‌توانید بدون نیاز به اشغال فضای زیادی در حافظه‌ی local، فایل‌ها را در کلاود نگه‌داری کنید. ظاهر OneDrive مانند یک پوشه‌ی عادی روی دسکتاپ است و البته می‌تواند با انتخاب‌های سیستم‌عامل مانند پس‌زمینه‌ی دسکتاپ هماهنگ شود.

دسترسی به فایل‌های OneDrive در مرورگر وب و همچنین برنامه‌های اندروید و iOS امکان‌پذیر است. هماهنگی OneDrive با تصاویر عالی است و موقعیت تصاویر را در نقشه‌ی کوچکی نمایش می‌دهد و حتی از فناوری تشخیص اشیا برخوردار است بنابراین می‌توانید تمام تصاویر خود شامل پل‌ها یا گربه‌ها را پیدا کنید. همچنین درصورتی‌که کامپیوترتان روشن باشد، با One Drive می‌توانید از راه دور، اطلاعات موردنظر را دریافت کنید. OneDrive در هماهنگی با آفیس هم موفق عمل کرده است؛ برای مثال دسترسی به فایل‌های ذخیره‌شده‌ی آفیس در کامپیوترها و دستگاه‌های دیگر امکان‌پذیر است.

وان درایو
۱۵.  ارتباط با تلفن هوشمند

اگرچه مایکروسافت دیگر سیستم‌عامل ویندوزفون را توسعه نمی‌دهد؛ اما با قابلیت ارتباط با اندروید و iOS امکان هماهنگی تلفن با کامپیوتر را فراهم می‌کند. می‌توانید از اپلیکیشن Continue on PC برای ارسال صفحه‌ی وب یا سند به دسکتاپ خود از تلفن همراه استفاده کنید. همچنین می‌توانید از مرورگر موبایل اج را با مرورگر کامپیوتر هماهنگ کنید یا از اپلیکیشن کورتانا برای اشتراک‌گذاری یادآورها در هر دو پلتفرم استفاده کنید. کاربرهای اندروید می‌توانند با برنامه‌ی Your Phone، تصاویر گوشی را در کامپیوتر ببینند یا از پیام‌رسانی SMS استفاده کنند.

ارتباط با تلفن همراه
۱۶. تایپ صوتی

با کلید ویندوز + H می‌توانید از قابلیت تایپ صوتی ویندوز استفاده کنید. برای استفاده از این قابلیت نیازی به تنظیمات پیچیده ندارید.
۱۷. دارک و لایت مد (صفحه‌ی نمایش تاریک یا روشن)

Dark mode یکی از متداول‌ترین بخش‌های واسطه‌ی کاربری ویندوز است و مایکروسافت در به‌روزرسانی می ۲۰۱۹ ویندوز ۱۰، امکاناتی را هم برای عاشقان روشنایی فراهم کرده است. با رفتن به منوی Settings > Personalization > Colors زیر گزینه‌ی Choose your color، با چند گزینه‌ی Light، Dark و Custom روبه‌رو می‌شوید. بعضی از مرورگرها و وب‌سایت‌ها هم به انتخاب واسطه‌ی تاریک یا روشن در ویندوز ۱۰ احترام می‌گذارند و با آن سازگار می‌شوند.

دارک مد
۱۸.   Nearby Sharing

Nearby Sharing قابلیتی جذاب است که اغلب کاربران کامپیوترهای شخصی می‌توانند از آن استفاده کنند. این قابلیت بسیار مشابه قابلیت AirDrop اپل است که امکان ارسال تصویر یا سند را به‌صورت مستقیم با استفاده از بلوتوث یا وای فای فراهم می‌کند و نیازی به اتصال اینترنتی ندارد. این قابلیت زمانی سودمند است که نیاز به دسترسی سریع به فایلی از لپ‌تاپ یا دسکتاپی در نزدیکی خود داشته باشید اما هنوز تلفن همراه از آن پشتیبانی نمی‌کند.

nearby sharing


منبع :zoomit.ir

  • سون استیل
  • ۰
  • ۰


زبان اول دنیا را در 30 روز یاد بگیرید + آموزش
Memrise یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها جهت استفاده دانشجویان، زبان آموزان، دانش آموزان است که در سریع تر یادگرفتن زبان انگلیسی به شما کمک می کند.
به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، یادگیری زبان‌های خارجی یکی از دغدغه‌هایی است که هر فردی را به خودش مشغول می‌کند.
همواره لذت بخش خواهد بود که شما زبان اول دنیا، انگلیسی را بلد باشید و بتوانید با افراد مختلفی در سرتاسر دنیا ارتباط برقرار کرده و بدون هیچگونه مشکلی به صحبت بپردازید. در این گزارش قصد داریم تا به معرفی یک اپلیکیشن بسیار عالی در این زمینه بپردازیم که یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها جهت استفاده دانشجویان، زبان آموزان، دانش آموزان و تمام اعضای خانواده خواهد بود.

زبان اول دنیا را در 30 روز یاد بگیرید + آموزش

Memrise وظیفه دارد تا شما را با زبان‌های مختلفی از جمله انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی، ایتالیایی و … آشنا کرده و در پیشرفت زبان آموزی کمک کند. در حال حاضر این اپلیکیشن میلیون‌ها کاربر داشته که در بیش از ۲۰۰ زبان مختلف دنیا مشغول به دیدن آموزش‌های مختلف می‌باشند. استفاده از این اپلیکیشن کاملاً و به صورت ۱۰۰درصدی رایگان می‌باشد، تنها لازم است شما برای استفاده از این اپلیکیشن در وبسایت Memrise از طریق خود اپلیکیشن ثبت نام کنید.

بهترین کلاس زبان در کرج
از ویژگی‌های فوق العاده این اپلیکیشن قدرتمند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

استفاده از ۱۰۰۰ دوره آموزشی مختلف و رایگان در ۱۰۰ زبان مختلف زنده دنیا

بیش از ۱۰۰۰ ویدیو آموزشی از زبان انگلیسی

استفاده از بازی‌های مختلف جهت یادگیری زبان

استفاده از سیستم آموزش علمی که شما را قادر می‌سازد در هر ساعت ۴۴ کلمه جدید را بیاموزید.

منبع :yjc.ir

  • سون استیل