تامین و فروش انواع لوله, ورق, میلگرد استنلس استیل

بازرگانی پشتیبان راهکار تجارت تامین محصولات، خدمات و تجهیزات صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی با آلیاژهای استیل و کربن استیل و آلیاژهای خاص

تامین و فروش انواع لوله, ورق, میلگرد استنلس استیل

بازرگانی پشتیبان راهکار تجارت تامین محصولات، خدمات و تجهیزات صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی با آلیاژهای استیل و کربن استیل و آلیاژهای خاص

لطفا پیش از اقدام به خرید و یا انعقاد قرارداد تامین محصولات ، خدمات و تجهیزات صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی و نیروگاهی با آلیاژهای استیل و کربن استیل و آلیاژهای خاص با مشاوران مجرب ما تبادل نظر نمایید

  • ۰
  • ۰

برنامه های افزودنی مرورگر چیست؟ و چرا باید آنها را نصب کنید؟

معمولاً از همه مرورگرهای اینترنتی مانند Chrome ، Firefox و Microsoft Edge برای مرور اینترنت استفاده می شود. اما Chrome محبوب ترین و پرکاربردترین مرورگر وب برای دسک تاپ و تلفن های هوشمند در بین سایر مرورگرهای وب است.

    مزایای الحاقات.
    چرا مرورگر Yandex.
    چرا مرورگر کیوی.
    برنامه های افزودنی Chrome در Android.

با افزودن برنامه های افزودنی (افزونه ها) می توانید مرورگر وب خود را قوی تر کنید. اما متأسفانه نسخه های موبایل Google Chrome از نصب برنامه های افزودنی پشتیبانی نمی کند. برای نصب افزونه های کروم در هر دستگاه اندرویدی مانند تلفن های هوشمند و رایانه های لوحی ، شما باید مرورگر Yandex یا مرورگر Kiwi را نصب کنید.
توجه: در این پست نحوه نصب افزونه های کروم در مرورگر اندرویدی توضیح داده شده است؟ برای اطلاعات دقیق کل مقاله را بخوانید.
مقالات مرتبط:

    چگونه می توان افزونه های مرورگر Chrome را در تلفن Android دریافت کرد؟ 1 نکات امنیتی تلفن هوشمند 2019: تلفن شما می تواند از شما جاسوسی کند
    چگونه می توان افزونه های مرورگر Chrome را در تلفن Android دریافت کرد؟ 1 چگونه وب سایت ها را به صورت آفلاین در اندیشه مرور کنیم؟
    چگونه می توان افزونه های مرورگر Chrome را در تلفن Android دریافت کرد؟ 1 چگونه می توانید از فرزندان خود در برابر تهدیدات آنلاین محافظت کنید

مزایای برنامه های افزودنی (افزونه):

افزونه مرورگر وب همچنین به عنوان یک افزونه یا افزونه نامیده می شود ، این برنامه های افزودنی هنگام مرور اینترنت ، ویژگی های پیشرفته ، شخصی سازی و کنترل بیشتری را در صفحه وب ایجاد می کنند. این برنامه های افزودنی همچنین به عنوان نرم افزارهای کوچک و نرم افزاری کار می کنند تا سفارشی سازی هایی را برای مرورگر شما انجام دهند.
چگونه افزونه های Chrome را در یک مرورگر Android نصب کنیم؟

از هم اکنون نسخه موبایل مرورگر Google Chrome به کاربران خود امکان نصب برنامه های افزودنی را می دهد ، اما ما دو روش دیگر برای نصب افزونه های کروم در یک دستگاه Android (هر نوع) داریم.

    مرورگر Yandex را برای Android نصب کنید.
    و ، مرورگر Kiwi را برای Android نصب کنید.

چرا مرورگر Yandex:

مرورگر وب رایگان از شرکت چند ملیتی Russias Yandex. کاملاً رایگان است و دارای ویژگی های پیشرفته و سفارشی سازی بسیاری است. اما مهمترین چیز اینست که مرورگر وب Yandex موبایل به کاربران امکان می دهد افزونه های Chrome را در سیستم عامل موبایل Android نصب کنند.
مرورگر Yandex با Protect
دانلود
QR-Code
مرورگر Yandex با Protect
توسعه دهنده: Яндекс
قیمت: رایگان
ویژگی های مرورگر موبایل Yandex:

Yandex محبوب ترین مرورگر تلفن همراه است ، دارای بارگیریهای زیادی و 4.5 رتبه بندی در فروشگاه بازی Google است. دارای بسیاری از ویژگی های پیشرفته مانند:

    برنامه های افزودنی: پشتیبانی از همه برنامه های افزودنی Google Chrome (افزودنیها یا افزونه ها).
    مسدود کردن آگهی: Yandex بطور خودکار همه تبلیغات ناخواسته را با استفاده از فناوری ادغام adblocking مسدود می کند.
    آخرین به روزرسانی ها: مشاهده داستان ها ، اخبار و فیلم ها در مورد تمام پورتال های خبری محبوب.
    استفاده از داده ها: ویژگی فشرده سازی داده به شما امکان می دهد تا هنگام مرور داده های تلفن همراه را ذخیره کنید.
    امنیت: مرورگر موبایل Yandex دارای ویژگی های امنیتی قوی برای محافظت از داده های شخصی شما هنگام استفاده از یک شبکه عمومی Wi-Fi است.
    مرور خصوصی: مرور خصوصی (ناشناس) وب باعث می شود وب سایت ها فعالیت مرور ، گذرواژه‌ها و سابقه جستجو را ردیابی نکنند.
    موارد دلخواه: با یک ضربه بزنید خیلی سریع به وب سایت های مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید.
    سفارشی سازی: شما می توانید طیف گسترده ای از زمینه های موجود در کتابخانه تصویر زمینه را متناسب با هر سبک و خلق و خو در مرورگر Yandex خود تنظیم کنید.

چرا مرورگر کیوی:

Kiwi یک مرورگر سریع و بی صدا برای دستگاه های اندرویدی است ، در هنگام مرور از دلخوری ها جلوگیری می کند و مرور صلح آمیز را انجام می دهد. Kiwi مرورگر مبتنی بر موتور کروم و WebKit است. این ممکن است باعث شود کیوی به عنوان بهترین مرورگر موبایل در بین سایر مرورگرهای وب تلفن همراه.
توجه: ویژگی اصلی مرورگر Kiwi این است که به کاربران این امکان را می دهد تا افزونه های رومیزی Chrome را در دستگاه های موبایل و تبلت اندرویدی نصب کنند.
مرورگر کیوی - سریع و ساکت
دانلود
QR-Code
مرورگر کیوی - سریع و ساکت
توسعه دهنده: Geometry OU
قیمت: رایگان
ویژگی های مرورگر موبایل Kiwi:

Kiwi قدرتمندترین مرورگر برای دستگاه های سیستم عامل آندروید است ، دارای بارگیریهای زیادی و 4.5 امتیاز در پلی استور است. موتور Chromium و WebKit به قدرت ، ویژگی های پیشرفته و بسیاری از شخصی سازی های بیشتر مانند:

    برنامه های افزودنی: پشتیبانی از همه برنامه های افزودنی Google Chrome (افزودنیها یا افزونه ها).
    مسدود کننده تبلیغات: سیستم مسدود کردن آگهی داخلی کیوی تمام تبلیغات مزاحم را هنگام مرور اینترنت پنهان می کند.
    حالت شب: صفحه شما را تاریک می کند و امکان مرور راحت در مواقع شب را فراهم می کند (می توانید روشن یا خاموش کنید).
    مرور خصوصی: جستجوی وب خصوصی (ناشناس) باعث می شود وب سایت ها فعالیت مرور ، گذرواژه‌ها و سابقه جستجو را ردیابی نکنند.
    محافظت از Cryptojacking: مرورگر وب اول جهانی برای ارائه محافظت از Cryptojacking برای دستگاه های تلفن همراه.
    Facebook: شما می توانید به عنوان یک برنامه مسنجر برای Facebook استفاده کنید ، نیازی به برنامه پیام رسان فیس بوک در دستگاه خود ندارید.
    ترجمه: مرورگر کیوی به شما امکان می دهد صفحه وب را به 60 زبان مختلف ترجمه کنید.

افزونه های Chrome را در Android نصب کنید:

اگر می خواهید برنامه های افزودنی Chrome مورد علاقه خود را در Android نصب کنید؟ شما باید یکی از مرورگرهای وب ذکر شده در بالا را بر روی دستگاه Android خود نصب کنید.

بعد از،

نصب! با این URL به فروشگاه وب Chrome بروید: https://chrome.google.com/webstore. و ، جستجوی دلخواه Chrome خود را در نوار جستجو جستجو کنید. برای اطلاعات بیشتر تصویر زیر را بررسی کنید.

فروشگاه وب Chrome

من برنامه افزودنی Dark YouTube را در Chrome WebStore جستجو کرده ام ، پس از جستجوی برنامه افزودنی مورد علاقه خود ، لیستی از برنامه های افزودنی را روی صفحه دریافت خواهید کرد.

فروشگاه وب Chrome به Android در Chrome به Chrome افزوده می شود

حال باید روی دکمه افزودن به Chrome گزینه Add to Chrome را انتخاب کنید؟ برنامه افزودنی بارگیری و نصب را روی دستگاه هوشمند اندرویدی شما شروع می کند.
 

منبع :techlurn.org

  • ۹۸/۰۵/۲۶
  • سون استیل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی