تامین و فروش انواع لوله, ورق, میلگرد استنلس استیل

بازرگانی پشتیبان راهکار تجارت تامین محصولات، خدمات و تجهیزات صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی با آلیاژهای استیل و کربن استیل و آلیاژهای خاص

تامین و فروش انواع لوله, ورق, میلگرد استنلس استیل

بازرگانی پشتیبان راهکار تجارت تامین محصولات، خدمات و تجهیزات صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی با آلیاژهای استیل و کربن استیل و آلیاژهای خاص

لطفا پیش از اقدام به خرید و یا انعقاد قرارداد تامین محصولات ، خدمات و تجهیزات صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی و نیروگاهی با آلیاژهای استیل و کربن استیل و آلیاژهای خاص با مشاوران مجرب ما تبادل نظر نمایید

  • ۰
  • ۰
Google Nest Mini و Google Home Mini: با جدیدترین بلندگو هوشمند Google چه جدید است؟

توسط Olivia Tambini 13 دقیقه پیش صدا

دو بلندگو کوچک نبرد می کنند

Google Nest Mini جدید
(اعتبار تصویر: Google)

Google Nest Mini رسما به عنوان جانشین مقرون به صرفه ترین بلندگو هوشمند شرکت ، Google Home Mini رونمایی شد.

در سال 2017 راه اندازی شد ، اصلی Google Home Mini تمام هوشمندی های Google Assistant را به شکلی کم حجم به شما تحویل داد ، و این امکان را فراهم می کند تا به عنوان یک مرکز ارزان قیمت برای خانه هوشمند شما و همچنین بلندگوهای بسیار خوب عمل کند.

در حالی که محبوب بود ، Google Home Mini مشکلات خود را داشت. یعنی کیفیت صدا ضعیف ، که غول فناوری امیدوار است با Nest Mini Mini اصلاح کند.

بنابراین چگونه مدل جدید در برابر مدل قبلی خود قرار می گیرد؟ در حالی که ما هنوز فرصتی برای آزمایش گسترده Google Nest Mini نداریم ، ما برای مقایسه بلندگوهای هوشمند هوشمند گوگل در مورد این مشخصات ریختیم.
ویدیوهای تبلیغاتی را برای شما توصیه کرد ...

    بررسی اصلی Google Pixel Buds ما را بخوانید
    با وبلاگ راه اندازی Google Pixel 4 ما همراه باشید
    تاریخ انتشار Google Stadia برای 19 نوامبر تعیین شده است

Google Nest Mini vs Google Home Mini: قیمت و در دسترس بودن

یکی از جذاب ترین جنبه های Google Home Mini ، قیمت پایین آن است؛ با قیمتی فقط 49 دلار / 49 A 79 دلار ، این یکی از مقرون به صرفه ترین بلندگوهای هوشمند در بازار است.

خوشبختانه ، Google Nest Mini جدید دقیقاً با همان قیمت است ، بنابراین شما نمی خواهید برای دریافت دست خود در بلندگو جدید Google Assistant ، حق بیمه بپردازید.

Google Nest Mini برای خرید از 22 اکتبر در دسترس خواهد بود ، و هنوز مشخص نیست که آیا Google Home Mini قطع خواهد شد تا راهی برای جانشین آن پیدا کند.

در هر صورت ، می توان انتظار داشت که Mini Mini با قیمت Black Friday و Cyber ​​Monday با تخفیف مواجه شود ، بنابراین اگر در بازار بلندگو ارزان قیمت هستید ، ارزش این را دارید که برای به روزرسانی از فروش انبوه ، به بهترین صفحه معاملات جمعه سیاه ما توجه کنید. رویداد.

Google Home Mini

اصلی Google Home Mini
(اعتبار تصویر: Shutterstock)
Google Nest Mini در مقابل Google Home Mini: طراحی

از نظر طراحی تفاوت زیادی بین این دو بلندگو هوشمند وجود ندارد. آنها دقیقاً به همان اندازه و شکل هستند ، با همان مشبک پارچه ای شیک و صفحه نمایش چهار LED.

با این حال ، مشبک پارچه Google Nest Mini اکنون کاملاً از بطری های پلاستیکی بازیافت شده ساخته شده است ، در حالی که محفظه خارجی از "حداقل 35٪ پلاستیک بازیافت شده پس از مصرف" ساخته شده است.

مانند Google Home Mini Mini ، Nest Mini جدید در Chalk ، ذغال سنگ و مرجان و همچنین یک رنگ جدید ، Sky (در صورتی که حدس نمی زنید ، این یک سایه روشن آبی است) است.

هر دو بلندگو از کنترل لمسی خازنی برخوردار هستند و به شما امکان می دهد پخش موسیقی خود را کنترل کنید ، در حالی که یک سوئیچ میکروفون به شما امکان می دهد گوش دادن فعال را خاموش کنید و دستیار Google را از انتخاب مداوم صدا خود متوقف می کند.

فناوری جدید سونوگرافی Google Nest Mini جدید است. این بدان معناست که هنگام پخش صوت ، LED به شما نزدیک می شود تا به بلندگو نزدیک شوید تا در دیدن دکمه های صدا به شما کمک کند. طبق گفته Cnet ، این کار را با ساطع کردن نواحی ریز و قابل شنوایی غیر قابل شنیدن انجام می دهد که "اشیاء موجود در محیط را گزاف گویی می کنند ، به میکروفن ها باز می گردند و در صورت نزدیک بودن به دستگاه می گویند"

هم اکنون می توانید با ضربه زدن به بالای Google Nest Mini ، موسیقی خود را پخش / مکث کنید.

بر خلاف نسخه قبلی خود ، Google Nest Mini قابلیت نصب در دیوار را دارد و آن را به یک کانون طراحی جالب برای خانه شما تبدیل می کند و همچنین یک مرکز اصلی برای تمام وسایل هوشمند شماست.

(اعتبار تصویر: Google)
ویژگی های Google Nest Mini و Google Home Mini:

از آنجا که هر دو از دستیار Google پشتیبانی می کنند ، می توانید Google Home Mini و Google Nest Mini بسیاری از ویژگی های مشابه را به اشتراک بگذارید ، این امکان را به شما می دهد تا بتوانید با صدای خود دستگاههای خانگی هوشمند خود را بدون سیم کنترل کنید.

کارهایی که دستیار Google می تواند انجام دهد بسیار متفاوت است؛ دستیار صدای قدرتمند قادر به پاسخگویی به سؤالات دانش عمومی شما ، از چک کردن ایمیل و قرارهای شما است.

همیشه باهوش تر می شود و از هوش مصنوعی برای یادگیری و سازگاری ، بلوغ و سودمندتر شدن هر روز استفاده می شود

به عنوان مثال ، هر دو بلندگو می توانند تماس های رایگان را در ایالات متحده قرار دهند ، ویژگی ای که اخیراً در انگلستان نیز راه اندازی شده است ، و همچنین پخش موسیقی از طریق مجموعه برنامه های موسیقی مانند Pandora ، Spotify ، YouTube Music ، iHeartRadio و موارد دیگر. Nest جدید جدید برای پشتیبانی از بلوتوث 5.0 به روز شده است ، که هنگام پخش موسیقی به صورت بی سیم از دستگاه شما ، یک اتصال پایدار را ارائه می دهد.

با تشکر از دستیار Google ، Home Mini و Nest Mini همچنین می توانند درخواست کنند تا یک ویدیوی YouTube را از طریق تلویزیون Chromecast با تلویزیون شما فعال کند و دستگاه های اینترنت اشیاء (IoT) مانند چراغ های هوشمند ، دوربین های امنیتی هوشمند و موارد دیگر را کنترل کند.

یکی از ویژگی های جدید که به Google Nest Mini (و همه بلندگوها و نمایشگرهای هوشمند Nest) (امکان استفاده از آن به عنوان یک ارتباط داخلی) ارائه می شود. این به شما امکان می دهد با استفاده از تلفن یا بلندگو Nest دیگری با هر یک از خانه های خود صحبت کنید.

ارزان قیمت Google mini با قیمت فروش (اعتبار تصویر: Google)
 
جوانه های جدید Google Pixel بند ناف را به رقیب Apple AirPods متصل کردند

Google Nest Mini در مقابل Google Home Mini: صدا

وفاداری صوتی هرگز نقطه قوت Google Home Mini نبود ، اما به عنوان یک دوست میز ، صوتی بسیار خوب عمل می کند. درایور 40 میلی متری آن دقیقاً شما را با صدای باس قدرتمند و صدای 360 درجه ای که گوگل در سال 2017 وعده داده بود ، از بین نمی برد ، اما این بلندگو کوچک می تواند صدای بلندتری پیدا کند.

گوگل می گوید Nest جدید Mini دارای دو برابر قدرت باس اصلی Home Mini است ، با "صدای غنی تر و طبیعی تری که به شما امکان می دهد جزئیات بیشتری را بشنوید و به قصد هنرمند معتبر باشید".

این باس تقویت شده توسط یک درایور 40 میلیمتری سفارشی که طراحی شده است تا آن فرکانس های باس را به خط مقدم صدا تبدیل کند ، امکان پذیر است ، در حالی که نرم افزار تنظیم اختصاصی شرکت به "کامل کردن صدا" کمک می کند.

به صدای بزرگتری احتیاج دارید؟ هر دو بلندگو را می توان با سایر بلندگوهای Google Home یا Nest تنظیم کرد تا کل خانه شما با موسیقی پر شود. جدید در Google Nest Mini امکان جفت کردن دو بلندگو برای صدای استریوی واقعی است ، و آن را با نسل سوم Echo Dot سازگار است.

(اعتبار تصویر: Google)
Google Nest Mini در مقابل Google Home Mini: غذای آماده

بدون آزمایش دقیق Google Nest Mini ، دشوار است که بگوییم آیا این پیشرفت بزرگی را در مورد Google Home Mini ایجاد خواهد کرد یا خیر. با این حال ، گوگل چند ویژگی کیفیت زندگی را معرفی کرده است که مطمئناً استفاده از بلندگو Google Assistant را آسانتر از گذشته می کند.

تغییرات ظریف طراحی ، مانند قابلیت نصب در دیوار و استفاده از مواد سازگار با محیط زیست ، گامی در جهت درست است ، در حالی که فناوری سونوگرافی باعث می شود Nest Mini هوشمندتر از نسخه قبلی خود باشد.

ما نمی توانیم دقیقاً با کیفیت صوتی صحبت کنیم بدون اینکه به Nest Mini گوش دهیم ، اما مطمئنا گوگل به نظر می رسد با اطمینان از تغییرات صوتی که ایجاد شده است - چه تغییراتی محسوس در پاسخ باس این بلندگو کوچک نشان می دهد.

    دستیار Google: نحوه درست کردن بلندگو Google برای شما
 

منبع :techradar.com

  • ۹۸/۰۷/۲۳
  • سون استیل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی