تامین و فروش انواع لوله, ورق, میلگرد استنلس استیل

بازرگانی پشتیبان راهکار تجارت تامین محصولات، خدمات و تجهیزات صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی با آلیاژهای استیل و کربن استیل و آلیاژهای خاص

تامین و فروش انواع لوله, ورق, میلگرد استنلس استیل

بازرگانی پشتیبان راهکار تجارت تامین محصولات، خدمات و تجهیزات صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی با آلیاژهای استیل و کربن استیل و آلیاژهای خاص

لطفا پیش از اقدام به خرید و یا انعقاد قرارداد تامین محصولات ، خدمات و تجهیزات صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی و نیروگاهی با آلیاژهای استیل و کربن استیل و آلیاژهای خاص با مشاوران مجرب ما تبادل نظر نمایید

  • ۰
  • ۰
 

مقایسه بهترین اندروید در مقابل پرچمداران اپل ارائه شده است.
اندرو مارتونیک
1 اکتبر 2019

عکاسی یکی از بزرگترین زمینه های نبرد برای مقایسه تلفن های هوشمند رده بالا است ، و انتخاب های بسیار خوبی در آنجا وجود دارد - هم با پخش کنندگان اندرویدی مستقر و هم البته آیفون جدید 11 پرو. برای دیدن نحوه عملکرد بهترین دوربین های هوشمند ، ما از آنجا خارج شدیم و آنها را آزمایش کردیم: با افزایش آیفون 11 پرو در برابر Galaxy Note 10 ، Google Pixel 3 و Huawei P30 Pro.

Galaxy Note 10، P30 Pro، iPhone 11 Pro و Pixel 3

با وجود چرخه های انتشار مبهم ، می دانیم که هیچ وقت زمان مناسبی برای مقایسه چندین تلفن نخواهد بود. تا آن زمان ، Pixel 3 و P30 Pro در این مقایسه حتی با Google Pixel 4 در افق و Mate 30 Pro به تازگی اعلام شده اند. مقایسه های آینده مطمئناً آنها را شامل می شود.

در حال حاضر ، ما این چهار تلفن را با دوربین داریم که به خوبی بهترین ها محسوب می شوند. در اینجا نحوه مقایسه آنها آورده شده است.

توجه: تلفن ها به ترتیب از چپ به راست و بالا به پایین قرار دارند: iPhone 11 Pro ، Galaxy Note 10 ، Google Pixel 3، Huawei P30 Pro. در عکس های مقایسه ای زیر با عکس های تله فوتو و زاویه دید عریض ، پیکسل کاهش یافته است اما سه مورد دیگر نیز به همان ترتیب باقی می مانند.
نور روز

    آیفون تعادل بسیار خوبی از چیزهای طبیعی و فاحش بودن را به صورت انتخابی نشان می دهد تا از نظر بصری جالب باشد

آیفون 11 Pro یک کار عالی را انجام می دهد تا تعادل بین به نظر رسیدن "طبیعی" و لرزاندن چیزهایی که به صورت انتخابی جالب است ، باشد. تعادل و رنگ های سفید هر دو روشن هستند ، همانطور که روشنایی و جزئیات ظریف دارند - لبه های تیز و تیز به دست می آورید ، اما همچنین دارای بافت هستند. از بین این عکسهای مقایسه ای ، تنها نقص واقعی که می توان از آن صحبت کرد ، حالت عکسبرداری در حالت عمودی از گل است ، جایی که کاملاً در تشخیص لبه از دست می رود و تاری را به شکلی که کاملاً اثر را خراب کند سوژه را اعمال می کند.

در نقطه مقابل این طیف ، نوت 10 قرار دارد که به وضوح تعادل و تفاوت های ظریف را به نفع کنتراست و پاپ بیرون می کشد. عکسها معمولاً گرمتر هستند ، با کنتراست و اشباع بیشتر که واقعاً توجه شما را به خود جلب می کند. این به طور معمول دارای روشنایی بالاتر و ظاهری کلاسیک "HDR" است - اما این واقعاً چیز بدی نیست ، زیرا مردم بدیهی است که به این سبک جذب می شوند. سامسونگ بقیه اصول اساسی را با جزئیات بسیار واضح و دقیق دریافت می کند.

    پیکسل 3 به مراتب طبیعی ترین است ، اما آرزو می کنم روشنایی یا رنگهایی را کمی در صحنه های خاص روشن کند.

پیکسل 3 همانطور که بارها و بارها دیدیم طبیعی ترین ، دقیق ترین و ماندگارترین دسته است. این واقعا رنگ ها و تعادل رنگ سفید را میخکوب می کند و خوشحال است که اجازه می دهد سایه ها به وجود خود ادامه دهند. متأسفانه توجه همه به این نوع عکس ها جلب نشده است. و من اعتراف می کنم بارها و بارها وجود دارد که آرزو می کنم کمی روشنایی را نشان می داد تا به نظر بی پرده جلوه ندهد - حتی اگر در کنار هم نگاه نکردن به عکسها به مراتب کمتر توجه شود. عکس های پیکسل 3 اساساً خیلی خوب هستند ، اما من فکر می کنم آنها می توانند از پردازش کمی بیشتر برای ایجاد عکس های واقعی استفاده کنند.

P30 Pro تقریباً شبیه به نوت 10 ، از کنتراست و رنگهای اشباع شده با هدف جذابیت در یک نگاه استفاده می کند. اگرچه به نظر می رسد بیشتر از سامسونگ ، میزان روشنایی را در کنترل خود نگه می دارد. به استثنای اینکه واقعا تولید مثل رنگ قرمز گل بالا را از دست ندهید ، رنگ ها و ترازوی سفید به طور کلی دقیق هستند. تنها افت منفی که می توانم با نور P30 در روز بیابم ، نرمی در لبه های ریز است که در مقایسه با سه دوربین دیگر که در بسیاری از موارد قابل لمس است کمی خاموش است.
  • ۹۸/۰۷/۲۳
  • سون استیل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی