تامین و فروش انواع لوله, ورق, میلگرد استنلس استیل

بازرگانی پشتیبان راهکار تجارت تامین محصولات، خدمات و تجهیزات صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی با آلیاژهای استیل و کربن استیل و آلیاژهای خاص

تامین و فروش انواع لوله, ورق, میلگرد استنلس استیل

بازرگانی پشتیبان راهکار تجارت تامین محصولات، خدمات و تجهیزات صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی با آلیاژهای استیل و کربن استیل و آلیاژهای خاص

لطفا پیش از اقدام به خرید و یا انعقاد قرارداد تامین محصولات ، خدمات و تجهیزات صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی و نیروگاهی با آلیاژهای استیل و کربن استیل و آلیاژهای خاص با مشاوران مجرب ما تبادل نظر نمایید

  • ۰
  • ۰
حقیقت خونین درباره خون آشام ها
خون آشام ها برای کتاب ها ، فیلم ها و لباس های هالووین علوفه هستند. اما صدها سال ، آنها به دلیل بیماری به دلیل بیماری بیماری های قلاب بودند.
5 دقیقه خواندن
توسط بکی کوچک

منتشر شده در 26 اکتبر 2016

صفات خون آشام های امروزی کاملاً خوب مشخص شده است. آنها نیش دارند ، خون انسان می نوشند و نمی توانند خود را در آینه ها ببینند. آنها را می توان با سیر جدا کرد و یا با یک قلب از طریق قلب کشته شد. برخی مانند دراکولا اشرافی هستند که در قلعه ها زندگی می کنند.

اما خون آشام ها به وضوح تعریف نشده اند. محققان گمان می کنند که تصور مدرن از این هیولاهای هالووین از اعتقادات سنتی مختلفی که در سرتاسر اروپا برگزار می شود ، پدید آمده است. این اعتقادات متشکل از ترس است که مردگان ، پس از دفن ، هنوز هم می توانند به زندگی آسیب برساند.

غالباً این افسانه ها ناشی از سوء تفاهم در مورد تجزیه بدنها هستند. به نظر می رسد که پوست یک جسد منقبض می شود ، دندان ها و ناخن های آن ممکن است طولانی تر شوند. و با تجزیه شدن اندام های داخلی ، یک مایع پاک کننده تاریک می تواند از بینی و دهان نشت کند. افراد ناآشنا با این فرایند ، این مایعات را خون توصیف می کنند و گمان می کنند که جسد آن را از زندگی می نوشیده است. (بخوانید "باستان شناسان مشکوک به دفن خون آشام هستند؛ یک مقدمه ارواح".)

اجساد خونین تنها دلیل سوء ظن نبودند. قبل از اینکه مردم بفهمند چگونه بیماری های خاصی گسترش می یابد ، گاهی تصور می کردند که خون آشام ها در پشت نیروهای غیبی هستند که به آرامی جوامع خود را ویران می کنند. مارک کالینز جنکینز در کتاب خود به نام Vampire Forensics نوشت: "یک ثابت در پیشرفت افسانه خون آشام ، ارتباط نزدیک آن با بیماری بوده است." تلاش برای از بین بردن خون آشام ها ، یا جلوگیری از تغذیه آنها ، راهی برای این بود که مردم احساس کنند که برخی از بیماری ها بر آنها کنترل دارند.

مشاهده: به داخل توپ خون آشام سالانه بروید.
خون آشام های اروپا

به همین دلیل ، ترساندن خون آشام ها همزمان با شیوع طاعون بود. در سال 2006 ، باستان شناسان جمجمه قرن شانزدهم را در ونیز ، ایتالیا کشف کردند که در میان قربانیان طاعون با آجر در دهانش دفن شده است. این آجر احتمالاً یک شیوه تدفین برای جلوگیری از خروج مگس ها - خون آشام ها یا جادوگران ایتالیایی - برای ترک مردم از قبر بود. ("" خون آشام ونیز "را فاش نکرده است: قربانی طاعون و جادوگر؟")

تصور نمی شد همه خون آشام ها از نظر جسمی قبر خود را ترک کنند. در شمال آلمان ، ناچزایر یا "پس از فرو رفتن" در زمین ماندند و بر روی کفن های کفن خود جویدند. باز هم ، این عقیده به احتمال زیاد با مایع پاکسازی ارتباط دارد ، که می تواند باعث ریزش کف کف کف کف پارچه شود و این توهم را ایجاد کند که جسد آن را جویده بود.

تصور می شد که این موستاتورهای ثابت باعث ایجاد مشکل در سطح زیر زمین می شوند ، همچنین اعتقاد بر این بود که در هنگام شیوع طاعون بیشترین فعالیت را دارند. یک متکلمان پروتستان در قطعه 1679 "در مورد مردن جویدنی" ، ناچزر را متهم کرد که از طریق فرایندهای غیظ به اعضای بقای خانواده خود آسیب می رساند. وی نوشت که مردم می توانند با بیرون کشیدن بدن و پر کردن دهان آن با خاک ، آنها را متوقف کنند و شاید یک سنگ و سکه را برای اندازه گیری مناسب انجام دهند. بدون ادای توانایی جویدن ، دستگاه ادعا می کرد ، جسد از گرسنگی می میرد.

قصه خون آشام ها در قرن های 17 و 18 میلادی در ملل جنوب و شرق اروپا به شکوفایی برخی از رهبران شکوفا شد. تا اواسط قرن 18th ، پاپ بندیکت XIV اظهار داشت که خون آشام ها "خیالات خیالی بشری" هستند ، و حاکم هپسبورگ ، ماریا ترزا ، عقاید خون آشام ها را "خرافات و کلاهبرداری" محکوم کرد.

هنوز هم تلاشهای ضد خون آشام ادامه داشت. و شاید شگفت آورتر از همه ، یکی از آخرین دلهره های خون آشام بزرگ در قرن نوزدهم در نیو انگلستان ، دو قرن پس از محاکمه جادوگران بدنام بدنام رخ داد.
از دنیای قدیم تا جدید

در سال 1892 ، مرسی براون 19 ساله از اکستر ، رود آیلند ، بر اثر سل ، که در آن زمان به عنوان مصرف شناخته شد ، درگذشت. مادر و خواهرش قبلاً مرده بودند و برادرش ادوین بیمار بود. همسایگان نگران این مسئله بودند که یکی از زنان قهوه ای که اخیراً درگذشته بود ، ممکن است به ادوین از قبر آسیب برساند.

وقتی گور مرسی براون را باز کردند ، در دهان و قلب او خون یافتند و این را نشانه خون آشام بودن (هرچند که آنرا نمی خواندند) گرفتند. همسایگان قلب رحمت را سوزاندند و خاکسترها را در یک معجون برای نوشیدن ادوین مخلوط کردند - یک تاکتیک مشترک ضد خون آشام. معجون برای بهبود او بود. در عوض ، او چند ماه بعد درگذشت.

این یک واقعه منزوی نبود. مایکل بل ، نویسنده فولکلور و مواد غذایی برای مردگان ، تخمین می زند که 60 نمونه شناخته شده از آیین های ضد خون آشام در قرن 18 و 19 در نیو انگلستان و چند مورد دیگر در نقاط دیگر این کشور وجود دارد. برایان کارول ، استاد تاریخ در دانشگاه مرکزی واشنگتن که در حال نوشتن کتابی در این زمینه است ، می گوید: این آیین ها بیشتر در شرق کانکتیکات و غرب رود رود بود.

کارول معتقد است که این آیین های ضد خون آشام توسط پزشکان آلمانی که برای نیروهای هسی کار می کردند "به عنوان یک روش پزشکی در زمان انقلاب آمریکا" معرفی شده اند. به همین دلیل ، او فکر می کند خون آشام های نیوانگلند بر اساس آلمانی Nachzehrer بنا شده است. برخلاف ب
 

وی معتقد است که خون آشام های رومانیایی ، که خون آشام ها را از آب درآورده اند ، در قبرستان خود ماندند و به واسطه "جادوی دلسوزانه" از دور به این زندگی آسیب رساندند.

با این حال بل معتقد است که شیوه های ضد خون آشام در نیو انگلستان از بسیاری جاها به وجود آمده و این که خون آشام های مظنون در نیو انگلستان در واقع شبیه خون آشام های رومانیایی نسبت به ناچزر است. او می گوید ، مانند رومانیایی ها ، نیو انگلستان ها "به دنبال خون مایع در اندام های حیاتی بودند ، نه شواهدی برای جویدن کفن." درمان ضد خون آشامیدنی "قطع قلب ، سوزاندن آن به خاکستر و دادن خاکستر به فرد بیمار یا افراد بیمار" نیز در رومانی انجام شد.

منشأ این اعتقادات در نیو انگلستان هرچه باشد ، همان نگرانی های اجتماعی مانند قبل از آنها ایجاد می شد: ترس از بیماری و تمایل به مهار آن.
 

منبع :nationalgeographic.com

  • ۹۸/۰۵/۱۹
  • سون استیل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی