تامین و فروش انواع لوله, ورق, میلگرد استنلس استیل

بازرگانی پشتیبان راهکار تجارت تامین محصولات، خدمات و تجهیزات صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی با آلیاژهای استیل و کربن استیل و آلیاژهای خاص

تامین و فروش انواع لوله, ورق, میلگرد استنلس استیل

بازرگانی پشتیبان راهکار تجارت تامین محصولات، خدمات و تجهیزات صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی با آلیاژهای استیل و کربن استیل و آلیاژهای خاص

لطفا پیش از اقدام به خرید و یا انعقاد قرارداد تامین محصولات ، خدمات و تجهیزات صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی و نیروگاهی با آلیاژهای استیل و کربن استیل و آلیاژهای خاص با مشاوران مجرب ما تبادل نظر نمایید

  • ۰
  • ۰
حقوق مهندس برتر نرم افزار مایکروسافت: آنها چقدر بالا می روند؟
نیک کولاکوفسکی
22 ژوئیه 2019
4 دقیقه بخوانید
فواید
گوگل
مایکروسافت
حقوق
مهندسی نرم افزار

مهندسان نرم افزار برتر در مایکروسافت چقدر می توانند ساخته شوند؟

این یک سوال عالی برای هرکسی است که علاقه مند است راه خود را برای بالا رفتن از نردبان شغلی در یک شرکت بزرگ فناوری - پس از همه ، حتی اگر شما در مایکروسافت کار نمی کنید ، پرداخت کنید ، حقوق این شرکت غالباً تأثیر می گذارد تا بقیه شرکتها بیشترین پول خود را پرداخت کنند. متخصصان ارشد فناوری.

مطابق سطح.fyi ، که اطلاعات مربوط به حقوق و دستمزد را به دست می آورد ، مایکروسافت به مهندسان خود که به سطح 67 رسیده اند (یعنی مهندس اصلی توسعه نرم افزار) تقریبا 222.714 دلار حقوق پرداخت می کند ، به همراه 226000 دلار در سال در گزینه های سهام و جایزه 731414 دلار.

کسانی که به سطح 69 صعود می کنند ، و آنها را به عنوان "شریک" تمام عیار تبدیل می کنند ، می توانند 270،000 دلار ، با کمک 500،000 دلار و جایزه 140،000 دلار ($ 54،000) دریافت کنند (گرچه بانک اطلاعاتی Level.fyi فقط داده هایی از یک پاسخ دهنده تنها در آن سطح دارد). .

این را با گوگل مقایسه کنید ، در جایی که مهندسان نرم افزار در سطح L7 (نقش مدیر ارشد ؛ تقریبا معادل سطح 67 مایکروسافت) می توانند انتظار داشته باشند 256.059 دلار در حقوق سالانه ، 286176 دلار در انبار و جایزه 83.2294 دلار کاهش دهند. کسانی که سطح دیگری را به عنوان مدیر کامل (L8) صعود می کنند) می توانند از 800،000 دلار جبران خسارت جبران کنند (اما با سطح 69 مایکروسافت ، پاسخگویان L8 در سطح.fyi کم هستند) ، بدست آوردن دریافت دقیق حقوق در این زمینه دشوارتر است. این سطح)

هنگامی که به این ارتفاع صعود کردید ، مطمئناً شما یک مدیر بیشتر از یک توسعه دهنده یا مهندس هستید. برخی از متخصصان فن آوری ممکن است این کار را دوست ندارند اگر تمام کاری که می خواهند بکنند ساخت و کدگذاری است. برای دیگران ، هیچ چیز بهتر از مدیریت تیمی نیست که دقیقاً چه کاری را انجام می دهد ، و چالش های بزرگی برای غلبه بر آن دارد.

این تجزیه و تحلیل نمودار دستی را بررسی کنید:

عاقلانه حقوق و دستمزد ، سطح 67 یک ارتقاء کاملاً شیب از یک SDE مایکروسافت است ، یعنی موقعیت مهندسی نرم افزار است که شما در واقع پس از فارغ التحصیلی از کالج به زمین می روید. آنها 130287 دلار به عنوان مبلغ پایه پرداخت می کنند ، علاوه بر این به طور میانگین 16824 دلار پاداش امضاء و گزینه های سهام چهار ساله در مجموع 25902 دلار.

در مقایسه با گوگل ، مهندسان سطح ورودی بطور متوسط ​​115000 دلار می پردازند ، همراه با 44000 دلار پاداش امضا ، گزینه های سهام به ارزش 139،000 دلار و جایزه سالانه 22000 دلار.

البته ، تخصص در مهارت های خاص تقاضا باعث افزایش حقوق و دستمزد ها حتی بیشتر برای مهندسین ارشد می شود که پول کمی دارند. به عنوان مثال ، هوش مصنوعی (A.I.) و مهارت یادگیری ماشین (ML) می توانند به پرداخت های چند میلیون دلاری منجر شوند ، به عنوان مثال ، هنگامی که شما در قدرت و مزایایی مانند پاداش سهام شرکت کنید. به عنوان مثال ، در شرکت هایی مانند Lyft و Uber ، مهندسین ارشد نرم افزار می توانند در مقایسه با دستمزد ، سهام بیشتری را در اختیار سهام خود قرار دهند.

نکته مهم این است که شرکت های بزرگ فناوری (به طور قابل پیش بینی) مبلغ زیادی به مهندسان نرم افزار برتر خود می پردازند. برای برخی از متخصصان فن آوری ، کار در یک شرکت بزرگ شرکت های بزرگ ممکن است کمی خسته کننده باشد - اما برای کسانی که می خواهند روی پروژه های عظیمی کار کنند که به طور بالقوه بر زندگی صدها میلیون نفر تأثیر بگذارد ، شرکت های بزرگ قطعاً مکانی برای این کار هستند.
 

منبع :insights.dice.com

  • ۹۸/۰۵/۲۶
  • سون استیل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی